دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

  به گزارش انارما، مهندس غفاری مدیر عامل شهرک های صنعتی استان کرمان صبح روز یکشنبه برای پیگیری مشکلات شهرک صنعتی انار به شهر انار عزیمت کرد . وی در حاشیه جلسه خود در فرمانداری در پاسخ به سوال خبرنگار انارما مبنی بر پیشرفت های کار نسبت به حضور قبلی ایشان در انار  گفت:تقریبا تمامی […]

 

IMG_1340به گزارش انارما، مهندس غفاری مدیر عامل شهرک های صنعتی استان کرمان صبح روز یکشنبه برای پیگیری مشکلات شهرک صنعتی انار به شهر انار عزیمت کرد .

وی در حاشیه جلسه خود در فرمانداری در پاسخ به سوال خبرنگار انارما مبنی بر پیشرفت های کار نسبت به حضور قبلی ایشان در انار  گفت:تقریبا تمامی مصوبات جلسه قبلی که من در انار حضور داشتم با همکاری فرماندار انار حل شد چرا که ما هزینه پروانه ساخت را به کلی حذف کردیم .

غفاری افزود: مشکل نبود خط تلفن در شهرک صنعتی انار حل شده و براحتی میتوان از شهرک صنعتی انار ارتباط تلفنی با خط ثابت برقرار و از تلفکس استفاده کرد.

در این جلسه مهندس غفاری اعلام نمود کسانی که زمین شهرک صنعتی را اخذ نموده و تاکنون جهت اجرای پروژه اقدام ننموده اند به زودی حکم خلع ید آنها از مراجع قضایی صادر و زمین مذکور به فرد واجد شرایط دیگری واگذار خواهد شد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی