پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

وی با اشاره به آلایندگی کارخانه مس خاتون آباد شهر بابک در زمان استانداران گذشته استان نیز گفت: متاسفانه تاکنون اقدامات جدی و موثری برای حل این معظل نشده است و کارهای صورت گرفته در حد انتظار نبوده است…

به گزار ش انارما به نقل از بابک آنلاین؛ حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در حاشیه بازدید وزیر جهادکشاورزی از مراتع شهرستان شهربابک گفت: وزیر جهادکشاورزی برای رفع مشکلات شهربابک به این شهرستان سفر کرده است تا از نزدیک مشکلات این منطقه را ببینند و مشکل آلودگی کارخانه مس را در جلسه هیات دولت مطرح و از حقوق مردم این شهرستان دفاع کنند.

وی با اشاره به آلایندگی کارخانه مس خاتون آباد شهر بابک در زمان استانداران گذشته استان نیز گفت: متاسفانه تاکنون اقدامات جدی و موثری برای حل این معظل نشده است و کارهای صورت گرفته در حد انتظار نبوده است.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون جلسات متعددی با وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با مشکل آلایندگی این کارخانه برگزار کرده‌ایم و اعلام کرده‌ایم که فیلترینگ این کارخانه باید اصلاح شود.

فتاحی با بیان این که وزیر صنعت، معدن و تجارت تا ۲ ماه آینده به این شهرستان سفر خواهد کرد افزود: با توجه به اشتغال‌زایی و درآمد این کارخانه به وجود آن در منطقه نیاز داریم ضمن آن که مشکل آلودگی آن و سلامتی مردم نیز برای ما بسیار مهم است.

او در پایان خاطرنشان کرد: شغل اصلی مردم این منطقه دامداری است و در پی تلف شدن تعدادی زیادی از دام‌ها، طرحی را دنبال می کنیم که بتوانیم دام جایگزین به شهرستان شهربابک وارد کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا یکشنبه 26 آوریل 2015 - 10:09 ب.ظ

تافیلترینگ عوض میشه ماها ازبین نریم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی