دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

وی با اشاره به آلایندگی کارخانه مس خاتون آباد شهر بابک در زمان استانداران گذشته استان نیز گفت: متاسفانه تاکنون اقدامات جدی و موثری برای حل این معظل نشده است و کارهای صورت گرفته در حد انتظار نبوده است…

به گزار ش انارما به نقل از بابک آنلاین؛ حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در حاشیه بازدید وزیر جهادکشاورزی از مراتع شهرستان شهربابک گفت: وزیر جهادکشاورزی برای رفع مشکلات شهربابک به این شهرستان سفر کرده است تا از نزدیک مشکلات این منطقه را ببینند و مشکل آلودگی کارخانه مس را در جلسه هیات دولت مطرح و از حقوق مردم این شهرستان دفاع کنند.

وی با اشاره به آلایندگی کارخانه مس خاتون آباد شهر بابک در زمان استانداران گذشته استان نیز گفت: متاسفانه تاکنون اقدامات جدی و موثری برای حل این معظل نشده است و کارهای صورت گرفته در حد انتظار نبوده است.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون جلسات متعددی با وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با مشکل آلایندگی این کارخانه برگزار کرده‌ایم و اعلام کرده‌ایم که فیلترینگ این کارخانه باید اصلاح شود.

فتاحی با بیان این که وزیر صنعت، معدن و تجارت تا ۲ ماه آینده به این شهرستان سفر خواهد کرد افزود: با توجه به اشتغال‌زایی و درآمد این کارخانه به وجود آن در منطقه نیاز داریم ضمن آن که مشکل آلودگی آن و سلامتی مردم نیز برای ما بسیار مهم است.

او در پایان خاطرنشان کرد: شغل اصلی مردم این منطقه دامداری است و در پی تلف شدن تعدادی زیادی از دام‌ها، طرحی را دنبال می کنیم که بتوانیم دام جایگزین به شهرستان شهربابک وارد کنیم.

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا یکشنبه 26 آوریل 2015 - 10:09 ب.ظ

تافیلترینگ عوض میشه ماها ازبین نریم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی