یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | Sunday 26 May 2024

مسئول اداره اوقاف انار گفت:جنایت رژیم صهیونیستی در سوزاندن کودک ۱۸ماهه اوج وحشیگری این رژیم غاصب را میرساند…

گفت و گو با حجت الاسلام حسینی نوه

حجت الاسلام حسینی نوه مسئول اداره اوقاف شهرستان انار در گفت و گو با انارما به اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستیاظهار  داشت:جنایت رژیم صهیونیستی در سوزاندن کودک ۱۸ماهه اوج وحشیگری این رژیم غاصب را میرساند و اینکه حتی آنها در جنایت هایشان به کودکان هم رحم نمی کنند.

وی  افزود: این جنایت تاسف بار در حالی رخ داده است که مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل این جنایت سکوت کردند و این سکوت دلیل بر اعلام رضایت آنها از جنایات این رژیم سفاک می باشد و وظیفه مسلمانان اعلام انزجار از این اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی می باشد.

امام جمعه انار موقت انار تصریح کرد:  امیدواریم که جامعه بشری علی الخصوص مسلمانان در مقابل این جنایت بیدار شوند و بجای درگیری هاو اختلافاتی که در بین خودشان است دشمن واقعی که اسرائیل می باشد  را بشناسند و از امکانات خود در جهت نابودی اسرائیل استفاده کنند و این وظیفه همه مسلمانان جهان می باشد.

حجت الاسلام حسینی نوه در ادامه با اشاره به حضور آمریکا در پشت پرده اقدامات تروریستی اسرائیل گفت: اسرائیل قدرتمند نیست که بتواند این جنایات را انجام دهد و سرخود را مغرورانه بالا بگیرد و یقینا این جنایات اسرائیل با چراغ سبز و همراهی آمریکا رخ میدهد.

وی  خاطر نشان کرد: این وعده الهی است و امیدواریم که روزی شاهد نابودی این رژیم غاصب از صفحه روزگار باشیم.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

م - ا چهارشنبه 5 آگوست 2015 - 4:51 ب.ظ

انشاءالله اسرائیل از صفحه روزگار محو شود و مسلمانان روی آسایش به خود ببینند ، در ضمن آشیخ محمد حسینی نوه مرد بزرگ و مومنی است

م - ا چهارشنبه 5 آگوست 2015 - 4:54 ب.ظ

خدا حفظ کند آشیخ محمد را ، انشاء الله اسرائیل از صفحه روزگار محو شود

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا چهارشنبه 5 آگوست 2015 - 5:46 ب.ظ

ضمن عرض سلام و خداقوت خدمت مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی انارما

درصورت صلاحدید پایگاه خبری تحلیلی رادکانا را در پایگاه خبری وزین خود لینک نمایید و به ما اطلاع داده تا پایگاه خبری پرمحتوا و وزین شما را در پایگاه خبری رادکانا لینک نماییم.

باتشکر- مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا

دلسوخته چهارشنبه 5 آگوست 2015 - 7:59 ب.ظ

جناب حجت الاسلام حسینی نوه این کودک جسمش سوخته ولی در ایران خودمان حتی در همین انار خودمان کودکان زیادی هستند که از لحاظ روح و روان دارند می سوزند چون پدرشان از خرج زنگی کمرش شکسته!!!!!!!!!! واقعاً این بچه ها چه گناهی کرده اند که نه می توانند مسافرت بروند نه کلاس کامپیوتر و غیره……. حاج آقا از قدیم گفتند چراغی که به خونه رواست به مسجد حرام است آیا از کودکان محرم شهرمان که دلشان شکسته و سوخته خبری داری؟ بله آنان هم مسلمانند و خدا لعنت کند ای اسرائیل مرگ بر اسرائیل

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی