شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

مسئول اداره اوقاف انار گفت:جنایت رژیم صهیونیستی در سوزاندن کودک ۱۸ماهه اوج وحشیگری این رژیم غاصب را میرساند…

گفت و گو با حجت الاسلام حسینی نوه

حجت الاسلام حسینی نوه مسئول اداره اوقاف شهرستان انار در گفت و گو با انارما به اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستیاظهار  داشت:جنایت رژیم صهیونیستی در سوزاندن کودک ۱۸ماهه اوج وحشیگری این رژیم غاصب را میرساند و اینکه حتی آنها در جنایت هایشان به کودکان هم رحم نمی کنند.

وی  افزود: این جنایت تاسف بار در حالی رخ داده است که مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل این جنایت سکوت کردند و این سکوت دلیل بر اعلام رضایت آنها از جنایات این رژیم سفاک می باشد و وظیفه مسلمانان اعلام انزجار از این اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی می باشد.

امام جمعه انار موقت انار تصریح کرد:  امیدواریم که جامعه بشری علی الخصوص مسلمانان در مقابل این جنایت بیدار شوند و بجای درگیری هاو اختلافاتی که در بین خودشان است دشمن واقعی که اسرائیل می باشد  را بشناسند و از امکانات خود در جهت نابودی اسرائیل استفاده کنند و این وظیفه همه مسلمانان جهان می باشد.

حجت الاسلام حسینی نوه در ادامه با اشاره به حضور آمریکا در پشت پرده اقدامات تروریستی اسرائیل گفت: اسرائیل قدرتمند نیست که بتواند این جنایات را انجام دهد و سرخود را مغرورانه بالا بگیرد و یقینا این جنایات اسرائیل با چراغ سبز و همراهی آمریکا رخ میدهد.

وی  خاطر نشان کرد: این وعده الهی است و امیدواریم که روزی شاهد نابودی این رژیم غاصب از صفحه روزگار باشیم.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

م - ا چهارشنبه 5 آگوست 2015 - 4:51 ب.ظ

انشاءالله اسرائیل از صفحه روزگار محو شود و مسلمانان روی آسایش به خود ببینند ، در ضمن آشیخ محمد حسینی نوه مرد بزرگ و مومنی است

م - ا چهارشنبه 5 آگوست 2015 - 4:54 ب.ظ

خدا حفظ کند آشیخ محمد را ، انشاء الله اسرائیل از صفحه روزگار محو شود

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا چهارشنبه 5 آگوست 2015 - 5:46 ب.ظ

ضمن عرض سلام و خداقوت خدمت مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی انارما

درصورت صلاحدید پایگاه خبری تحلیلی رادکانا را در پایگاه خبری وزین خود لینک نمایید و به ما اطلاع داده تا پایگاه خبری پرمحتوا و وزین شما را در پایگاه خبری رادکانا لینک نماییم.

باتشکر- مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا

دلسوخته چهارشنبه 5 آگوست 2015 - 7:59 ب.ظ

جناب حجت الاسلام حسینی نوه این کودک جسمش سوخته ولی در ایران خودمان حتی در همین انار خودمان کودکان زیادی هستند که از لحاظ روح و روان دارند می سوزند چون پدرشان از خرج زنگی کمرش شکسته!!!!!!!!!! واقعاً این بچه ها چه گناهی کرده اند که نه می توانند مسافرت بروند نه کلاس کامپیوتر و غیره……. حاج آقا از قدیم گفتند چراغی که به خونه رواست به مسجد حرام است آیا از کودکان محرم شهرمان که دلشان شکسته و سوخته خبری داری؟ بله آنان هم مسلمانند و خدا لعنت کند ای اسرائیل مرگ بر اسرائیل

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی