یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

عضو شورای گلشن در خصوص روند احداث زیرگذر ، میزان دقیق بودجه و چرایی کند شدن پروژه توضیح داد…

IMG_6954

به گزارش انارما ، حسن ذوالفقاری عضو شورای گلشن در گفت و گو با خبرنگار انارما ابتدا در خصوص روند پیگیری ها برای احداث زیرگذر گلشن گفت: اولین پیگیری ها برای احداث این زیرگذر از ۳۰اردیبهشت سال۸۶ آغاز شد و بعد از گذشت حدود دوسال و نیم در تاریخ ۱۲دی ماه ۸۸مجوز احداث آن صادر شد.

وی افزود: بعد از اخذ مجوز علیرغم اینکه چندین سال بخاطر نبود بودجه احداث این زیرگذر به تاخیر افتاد اما در سال۹۱ در ردیف نقاظ حادثه خیز استان کرمان قرار گرفت و ۱۵۰میلیون تومان بودجه اولیه برای احداث آن در نظر گرفته شد و در تاریخ ۱۳شهریور ۹۱پیمانکار این پروژه نیز مشخص شد.

ذوالفقاری تصریح کرد: در سال ۹۲نیز مجددا ۱۰۰ملیون برای آن در نظر گرفته شد تا اینکه در سال ۹۳بودجه ای ۴۰۰میلیون تومانی برای آن تصویب شد و اکنون در سال۹۴نیز مجددا۴۰۰میلیون دیگر برای تکمیل آن از محل ردیف بودجه های ملی که مستقیما از وزارت راه و شهرسازی تامین میشود در نظر گرفته شده است و درکل مبلغی بالغ بر ۱میلیارد و ۵۰میلیون تومان بودجه ی نهایی این پروژه می باشد.

 عضو شورای گلشن در ادامه و در خصوص چرایی کند شدن روند احداث زیرگذر گفت:این طرح در مرحله ای قرار دارد که باید تاسیسات آب ،گاز و فیبر نوری که با محل احداث پل تداخل دارد جابجا شود.

وی افزود: اداره آی در حال جابجایی تاسیسات است و تاسیسات گاز بعد از اتمام عملیات جابجایی لوله های آب آغاز خواهد شد و جابجایی تاسیسات فیبر نوری که مربوط به مخابرات است همزمان با عملیات خاک برداری انجام خواهد شد.

ذوالفقاری در پایان با بیان اینکه احداث این زیرگذر با همکاری و تلاش مسئولین میسر بوده از ائمه جمعه وقت انار  و امینشهر (حجت الاسلام منتظری و فلاحی ) ،برزگر مشاور وزیر راه و شهرسازی ، مقبلی رئیس اداره راه و شهرسازی استان ،حجت الاسلام هاشمیان و حسین آذین نمایندگان وقت مردم انار و رفسنجان در مجلس  ، روسای فعلی و قبلی  اداره راه و شهرسازی انار ، اعضای شورای گلشن و تمامی کسانیکه در احداث این پروژه حیاتی نقش داشتند تشکر ویژه کرد و گفت: از فرماندار انار نیز به دلیل تخصیص اعتبار از محل ماده ی ۱۸۰برای تامین روشنایی این زیرگذر نیز تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مهدیزاده جمعه 13 نوامبر 2015 - 2:26 ب.ظ

درود بر حاج حسن ذوالفقاری که پیگیر زیر گذر بوده و من یادم میاد از زمان امامت جمعه آقای منتظری ایشان پیگیر بودند و انشاالله به همت این عزیز و بقیه مسئولین بویژه فرماندار محترم و سایر اعضا فعال شورای محترم گلشن و دهیار محترم هر چه زود تر شاهد افتتاح آن باشیم , انشا الله

نام و نام خانوادگی شنبه 14 نوامبر 2015 - 7:22 ق.ظ

حاج حسن مچکریم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی