دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

عضو شورای گلشن در خصوص روند احداث زیرگذر ، میزان دقیق بودجه و چرایی کند شدن پروژه توضیح داد…

IMG_6954

به گزارش انارما ، حسن ذوالفقاری عضو شورای گلشن در گفت و گو با خبرنگار انارما ابتدا در خصوص روند پیگیری ها برای احداث زیرگذر گلشن گفت: اولین پیگیری ها برای احداث این زیرگذر از ۳۰اردیبهشت سال۸۶ آغاز شد و بعد از گذشت حدود دوسال و نیم در تاریخ ۱۲دی ماه ۸۸مجوز احداث آن صادر شد.

وی افزود: بعد از اخذ مجوز علیرغم اینکه چندین سال بخاطر نبود بودجه احداث این زیرگذر به تاخیر افتاد اما در سال۹۱ در ردیف نقاظ حادثه خیز استان کرمان قرار گرفت و ۱۵۰میلیون تومان بودجه اولیه برای احداث آن در نظر گرفته شد و در تاریخ ۱۳شهریور ۹۱پیمانکار این پروژه نیز مشخص شد.

ذوالفقاری تصریح کرد: در سال ۹۲نیز مجددا ۱۰۰ملیون برای آن در نظر گرفته شد تا اینکه در سال ۹۳بودجه ای ۴۰۰میلیون تومانی برای آن تصویب شد و اکنون در سال۹۴نیز مجددا۴۰۰میلیون دیگر برای تکمیل آن از محل ردیف بودجه های ملی که مستقیما از وزارت راه و شهرسازی تامین میشود در نظر گرفته شده است و درکل مبلغی بالغ بر ۱میلیارد و ۵۰میلیون تومان بودجه ی نهایی این پروژه می باشد.

 عضو شورای گلشن در ادامه و در خصوص چرایی کند شدن روند احداث زیرگذر گفت:این طرح در مرحله ای قرار دارد که باید تاسیسات آب ،گاز و فیبر نوری که با محل احداث پل تداخل دارد جابجا شود.

وی افزود: اداره آی در حال جابجایی تاسیسات است و تاسیسات گاز بعد از اتمام عملیات جابجایی لوله های آب آغاز خواهد شد و جابجایی تاسیسات فیبر نوری که مربوط به مخابرات است همزمان با عملیات خاک برداری انجام خواهد شد.

ذوالفقاری در پایان با بیان اینکه احداث این زیرگذر با همکاری و تلاش مسئولین میسر بوده از ائمه جمعه وقت انار  و امینشهر (حجت الاسلام منتظری و فلاحی ) ،برزگر مشاور وزیر راه و شهرسازی ، مقبلی رئیس اداره راه و شهرسازی استان ،حجت الاسلام هاشمیان و حسین آذین نمایندگان وقت مردم انار و رفسنجان در مجلس  ، روسای فعلی و قبلی  اداره راه و شهرسازی انار ، اعضای شورای گلشن و تمامی کسانیکه در احداث این پروژه حیاتی نقش داشتند تشکر ویژه کرد و گفت: از فرماندار انار نیز به دلیل تخصیص اعتبار از محل ماده ی ۱۸۰برای تامین روشنایی این زیرگذر نیز تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مهدیزاده جمعه 13 نوامبر 2015 - 2:26 ب.ظ

درود بر حاج حسن ذوالفقاری که پیگیر زیر گذر بوده و من یادم میاد از زمان امامت جمعه آقای منتظری ایشان پیگیر بودند و انشاالله به همت این عزیز و بقیه مسئولین بویژه فرماندار محترم و سایر اعضا فعال شورای محترم گلشن و دهیار محترم هر چه زود تر شاهد افتتاح آن باشیم , انشا الله

نام و نام خانوادگی شنبه 14 نوامبر 2015 - 7:22 ق.ظ

حاج حسن مچکریم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی