دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 20 May 2024

در این جلسه عنوان شدآمارمتقاضیان کنکور سراسری سال ۹۵درانار به تعداد۵۶۵داوطلب میرسدکه در۵ نوبت پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

آمار متقاضیان کنکور سراسری ۹۵ در انار به تعداد ۵۶۵ داوطلب می باشد که در۵ نوبت پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

به گزارش ” انارما ” به نقل از  روابط عمومی فرمانداری انار صبح امروز ۱۵تیرماه جلسه هماهنگی حفاظت از کنکور به ریاست سرپرست فرمانداری انار وباحضور دانشگاه پیام نور ، نیروی انتظامی،شهرداری،اورژانس،اداره آب ،برق ،مخابرات،مسکن و شهرسازی و آموزش و پرورش برگزار گردید.

در این جلسه تمهیدات لازم امنیتی مد نظر مطرح و در خصوص آنها تصمیماتی گرفته شد.

آمار متقاضیان کنکور سراسری ۹۵ در انار به تعداد ۵۶۵ داوطلب می باشد که در۵ نوبت پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.۵۰ نفر علوم ریاضی/۴۵ نفر هنر/۲۶۷ نفر علوم تجربی/۶۵ نفر زبان خارجی/۱۳۸ نفر علوم انسانی داوطلب شرکت در آزمون سراسری از شهرستان انار هستند.

لازم بذکر است که باتوجه به درخواست همشهریان و بدلیل برگزاری کنکور سراسری در تاریخ ۲۴ و ۲۵ تیرماه پس از تبادل نظر مسئولین مقرر شد مراسم پیاده روی بانوان (بمناسبت سالروز عفاف و حجاب) در تاریخ ۱ مردادماه برگزار گردد.

konkor

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی