چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024

در این جلسه عنوان شدآمارمتقاضیان کنکور سراسری سال ۹۵درانار به تعداد۵۶۵داوطلب میرسدکه در۵ نوبت پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

آمار متقاضیان کنکور سراسری ۹۵ در انار به تعداد ۵۶۵ داوطلب می باشد که در۵ نوبت پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

به گزارش ” انارما ” به نقل از  روابط عمومی فرمانداری انار صبح امروز ۱۵تیرماه جلسه هماهنگی حفاظت از کنکور به ریاست سرپرست فرمانداری انار وباحضور دانشگاه پیام نور ، نیروی انتظامی،شهرداری،اورژانس،اداره آب ،برق ،مخابرات،مسکن و شهرسازی و آموزش و پرورش برگزار گردید.

در این جلسه تمهیدات لازم امنیتی مد نظر مطرح و در خصوص آنها تصمیماتی گرفته شد.

آمار متقاضیان کنکور سراسری ۹۵ در انار به تعداد ۵۶۵ داوطلب می باشد که در۵ نوبت پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.۵۰ نفر علوم ریاضی/۴۵ نفر هنر/۲۶۷ نفر علوم تجربی/۶۵ نفر زبان خارجی/۱۳۸ نفر علوم انسانی داوطلب شرکت در آزمون سراسری از شهرستان انار هستند.

لازم بذکر است که باتوجه به درخواست همشهریان و بدلیل برگزاری کنکور سراسری در تاریخ ۲۴ و ۲۵ تیرماه پس از تبادل نظر مسئولین مقرر شد مراسم پیاده روی بانوان (بمناسبت سالروز عفاف و حجاب) در تاریخ ۱ مردادماه برگزار گردد.

konkor

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی