یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

نخستین پاتوق کتاب در شهرستان انار در مراسمی با حضور مدیرکل ارشاد کرمان و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ کتاب و قهوه راحیل شامگاه پنجشنبه ۲۷ دی با حضور محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولین در انار گشایش یافت.

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آئین افتتاح کافه کتاب «راحیل» در شهرستان انار گفت: جامعه‌ای که خواهان پیشرفت و توسعه است، باید برای مطالعه و کتابخوانی اهمیت بسیاری قائل شود.

وی افزود: توجه به بسترسازی‌های لازم و ایجاد مراکز کتابخوانی و کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ مطالعه، امری لازم و ضروری است که باید موردتوجه همه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

علیزاده تصریح کرد: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع میزان و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین افراد جامعه است؛ بنابراین فراهم کردن بستر لازم جهت رشد و گسترش مطالعه و تقویت نگرش‌های علمی در بین شهروندان لازمه توسعه فرهنگی به شمار می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی، گفت: از آنجایی که ما وارث دینی هستیم که معجزه آن کتاب است، وظیفه دینی و ملی ما ایجاب می‌کند که برای کتاب و کتابخوانی اهمیت بسیاری قائل شویم.

کتاب راحیل صبح ها از ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۴ تا ۸ شب پذیرای علاقه مندان است.

آدرس: انار، میدان بسیج، ابتدای کوچه باسکول (کوچه جنب آژانس فرهنگ)

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی