سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس گفت : تا کنون برای ۵۴۱ هزار نفر در کشور امهال وام‌ها صورت گرفته و مابقی نیز در حال انجام است

به گزارش ” انارما ” ؛ احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت امهال وام‌های کشاورزی گفت: در بحث امهال وام‌های کشاورزی سال گذشته خسارت بزرگی بر اثر خشکسالی، تغییرات اقلیمی و … به کشاورزان وارد شد. ۹۶ درصد از محصولات کشاورزی پسته در کشور از بین رفت، ۷۵ درصد از مردم و کشاورزان متضرر شدند و وام‌های با مبلغ کمتر از ۲۰ میلیون تومان امهال شدند.

انارکی‌محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در گفت و گویی با حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور ، مبلغ ۹۰ میلیارد تومان بابت جبران بیمه کشاورزی کشاورزان خسارت دیده استان کرمان واریز گردید که مبلغ عمده آن به شهرستان‌های رفسنجان و انار اختصاص دارد.

محمدی انارکی ادامه داد: ۸۵ درصد کل وام‌های کشاورزان از بانک کشاورزی است که ۷۱۱ هزار نفر از کشاورزان این تسهیلات را دریافت کرده بودند و از پرداخت آنها عاجز بودند.

وی گفت: تا کنون برای ۵۴۱ هزار نفر در کشور امهال وام‌ها صورت گرفته و مابقی نیز در حال انجام است و کشاورزان به مدت سه سال از پرداخت اقساط وام‌ها معافند همچنین دولت یک هزار میلیارد تومان دیگر برای این کار گذاشته است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی