سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس گفت : تا کنون برای ۵۴۱ هزار نفر در کشور امهال وام‌ها صورت گرفته و مابقی نیز در حال انجام است

به گزارش ” انارما ” ؛ احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت امهال وام‌های کشاورزی گفت: در بحث امهال وام‌های کشاورزی سال گذشته خسارت بزرگی بر اثر خشکسالی، تغییرات اقلیمی و … به کشاورزان وارد شد. ۹۶ درصد از محصولات کشاورزی پسته در کشور از بین رفت، ۷۵ درصد از مردم و کشاورزان متضرر شدند و وام‌های با مبلغ کمتر از ۲۰ میلیون تومان امهال شدند.

انارکی‌محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در گفت و گویی با حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور ، مبلغ ۹۰ میلیارد تومان بابت جبران بیمه کشاورزی کشاورزان خسارت دیده استان کرمان واریز گردید که مبلغ عمده آن به شهرستان‌های رفسنجان و انار اختصاص دارد.

محمدی انارکی ادامه داد: ۸۵ درصد کل وام‌های کشاورزان از بانک کشاورزی است که ۷۱۱ هزار نفر از کشاورزان این تسهیلات را دریافت کرده بودند و از پرداخت آنها عاجز بودند.

وی گفت: تا کنون برای ۵۴۱ هزار نفر در کشور امهال وام‌ها صورت گرفته و مابقی نیز در حال انجام است و کشاورزان به مدت سه سال از پرداخت اقساط وام‌ها معافند همچنین دولت یک هزار میلیارد تومان دیگر برای این کار گذاشته است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی