سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: در هفته دولت ۴ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال در انار به بهره برداری رسیدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: در هفته دولت ۴ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال در انار به بهره برداری رسیدند.

به گزارش ” انارما ” ؛ عباس مهران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: در هفته دولت ۴ طرح کشاورزی با هزینه کرد قریب به ۷۲ میلیارد ریال که بیش از ۱۲ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری رسیدند.

او تصریح کرد: این طرح‌ها شامل یک طرح آبیاری قطره ­ای، یک باب استخر ذخیره آب، یک واحد آب انبار و یک واحد بسته بندی خشکبار است.

مهران بیان کرد: طرح آبیاری قطره‌ای در سطح ۷۰ هکتار با هزینه کرد اعتبار دولتی قریب به  ۱۲ میلیارد ریال اجرا شده است.

او گفت: همچنین یک باب استخر ذخیره آب به حجم ۳۵ مترمکعب و یک آب انبار به ظرفیت ۶۳ مترمکعب از دیگر طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت هستند که با هزینه کرد ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار دولتی اجرا شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت، یک طرح بسته بندی خشکبار به ظرفیت سالانه ۵۰۰ تن به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح، ۶ شغل در منطقه ایجاد شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی