سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

فرمانده انتظامی انار از دستگیری دو سارق منزل حین سرقت توسط ماموران پاسگاه بیاض با همکاری مردمی خبر داد.

🔸به گزارش انارما ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح خبر بیان داشت: برابر اعلام مردمی به مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر سرقت از منزل در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی ، دستگیری سارقین در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه بیاض قرار گرفت.

🔸وی افزود:مأموران با راهنمایی مردم سریعا در محل وقوع جرم حاضر و سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه با آلات و ادوات سرقت دستگیر نمودند.

🔸سرهنگ خلیلی بیان داشت:سارقان که غیر بومی و ساکن یکی از استان‌های همجوار بوده درتحقیقات مقدماتی به بزه ارتکابی معترف شدند و آلات و ادوات سرقت و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از انان کشف شد.

🔸فرمانده انتظامی انار یادآور شد:سارقان که دارای سوابق کیفری متعددی بودند به مراجع قضایی معرفی و پس از صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

🔸این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:طبق شواهد موجود منزلی که مورد سرقت قرار گرفته بود هیچ گونه حفاظ دیوار و دوربینی برای پایش تصویری نداشته لذا از شهروندان درخواست می شود برای ایجاد امنیت پایدار دوربین امنیتی و سامانه مها نصب کنند زیرا سارقان معمولا مکان هایی را برای سرقت انتخاب می کنند که آسیب پذیر هستند.

🔸 فرمانده انتظامی انار همچنین به شهروندان تاکید کرد: از نگهداری هرگونه طلاجات، ارز و وجوه نقد مازاد بر نیاز داخل منزل خودداری و آنها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند ‌.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی