شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت ابتلا به سرطان دستگاه گوارش در شهرستان انار را نگران کننده دانست و گفت: با توجه به فراوانی سرطان سینه در بانوان ، سرطان معده و روده(دستگاه گوارش)  بیشترین درصد ابتلا در انار را دارد.

به گزارش ” انارما ” ؛مراسم تقدیر از خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار با حضور دکتر ساناز عبداللهی رئیس شبکه بهداشت و درمان انار، دکتر محمدرضا فرحبخش رئیس بیمارستان، سیدحسین جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا میرکی رئیس مرکز بهداشت، فاطمه اناری‌دخت رئیس کلینیک امین، حسن زمانی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و جواد زینلی  مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و اهالی رسانه برگزار شد.

عبداللهی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در پاسخ به سوال خبرنگاران حاضر در جلسه در خصوص افتتاحبیمارستان جدید انار خاطر نشان کرد: این بیمارستان در حال تکمیل بخش فنی و مهندسی است و امیدواریم تا اواخر مردادماه امسال آماده بهره‌برداری شود و این بیمارستان جدید ۴۲ تختخوابی قریب به ۱۵۸ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار بیشترین ابتلا در شهرستان انار را بیماری‌های قلبی و دیابت اعلام کرد و گفت: تصادفات، بیماری‌های قلبی و دیابت به ترتیب بیشترین آمار فوت را در شهرستان دارند که دلایل آن باید واکاوی شود و همچنین فشارخون، بیماری‌های قلبی و دیابت جزو بیماری‌هایی هستند که در شهرستان انار بیشترین ابتلا را دارند.

دکتر عبداللهی ابتلا به سرطان دستگاه گوارش در شهرستان انار را نگران کننده دانست و گفت: با توجه به فراوانی سرطان سینه در بانوان ، سرطان معده و روده(دستگاه گوارش)  بیشترین درصد ابتلا در انار را دارد.

در این نشست مدیران و خبرنگارن رسانه‌ها به بیان نظرات و انتقادات خود پرداختند و خواهان رفع مشکلات موجود شدند.

عکس: اسماعیل یعقوبی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی