یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت ابتلا به سرطان دستگاه گوارش در شهرستان انار را نگران کننده دانست و گفت: با توجه به فراوانی سرطان سینه در بانوان ، سرطان معده و روده(دستگاه گوارش)  بیشترین درصد ابتلا در انار را دارد.

به گزارش ” انارما ” ؛مراسم تقدیر از خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار با حضور دکتر ساناز عبداللهی رئیس شبکه بهداشت و درمان انار، دکتر محمدرضا فرحبخش رئیس بیمارستان، سیدحسین جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا میرکی رئیس مرکز بهداشت، فاطمه اناری‌دخت رئیس کلینیک امین، حسن زمانی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و جواد زینلی  مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و اهالی رسانه برگزار شد.

عبداللهی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در پاسخ به سوال خبرنگاران حاضر در جلسه در خصوص افتتاحبیمارستان جدید انار خاطر نشان کرد: این بیمارستان در حال تکمیل بخش فنی و مهندسی است و امیدواریم تا اواخر مردادماه امسال آماده بهره‌برداری شود و این بیمارستان جدید ۴۲ تختخوابی قریب به ۱۵۸ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار بیشترین ابتلا در شهرستان انار را بیماری‌های قلبی و دیابت اعلام کرد و گفت: تصادفات، بیماری‌های قلبی و دیابت به ترتیب بیشترین آمار فوت را در شهرستان دارند که دلایل آن باید واکاوی شود و همچنین فشارخون، بیماری‌های قلبی و دیابت جزو بیماری‌هایی هستند که در شهرستان انار بیشترین ابتلا را دارند.

دکتر عبداللهی ابتلا به سرطان دستگاه گوارش در شهرستان انار را نگران کننده دانست و گفت: با توجه به فراوانی سرطان سینه در بانوان ، سرطان معده و روده(دستگاه گوارش)  بیشترین درصد ابتلا در انار را دارد.

در این نشست مدیران و خبرنگارن رسانه‌ها به بیان نظرات و انتقادات خود پرداختند و خواهان رفع مشکلات موجود شدند.

عکس: اسماعیل یعقوبی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی