چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

دکتر آذین همچنین از حضورش در جلسه شورای اداری شهرستان انار که قرار است پنجشنبه در فرمانداری انار برگزار شود خبر داد

به گزارش انارما،دکتر آذین نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با انارما و در خصوص گرامیداشت 20فرودین،روز ملی فناوری هسته ای گفت:این روز یادآور تلاش ها و زحمات دانشمندانی است که  در این راه به شهادت رسیده اند و  در راه افزایش اقتدار ملی از جان خود مایه گذاشتند .

نماینده مردم انار و رفسنجان

دکتر آذین در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سه عنصر پیشرفت کشور گفت:اقتصاد،فرهنگ و علم سه عنصر پیشرفت کشور هستند که خوشبختانه در طول این35سال، جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های بی نظیری در سطوح مختلف علمی همچون(بحث فناوری های هوایی،هسته ای ،نانو فناوری ،پزشکی  و غیره ..)کسب کرده است که این  پیشرفت های بسیار خوب در بحث هسته ای در این سال های اخیر را مدیون کسانی هستیم که با تلاش شبانه روزی خود و ابتکار  غنی سازی سوخت20 درصد موجب شدند تا ما اینچنین ایرانی هسته ای و قدرتمند داشته باشیم.

دکتر آذین تصریح کرد:بحث انرژی هسته ای فقط بحث استفاده از آن در درون کشور نیست،چرا که دستیابی به این دانش بزرگ در بحث خارجی میتواند اقتدار کشور را در منطقه تثبیت کند.

وی  گفت:دشمن از این موضوع  عصبانی است که یک کشور  در دنیا توانسته است بدون حضور فرهنگ غرب و اتکا به آنها پیشرفت کند،چرا که تا الان اینگونه بود هر کشوری برای پیشرفت باید تحت سلطه و استعمار غرب باشد اما اینک انقلاب اسلامی ایران الگویی است شایسته در جهان برای اعلام برائت و استقلال از سلطه بیگانگان.

نماینده مردم انار در مجلس در پایان گفت:تعامل با کشور های دیگر باید برقرار باشد، اما باید همیشه به عدم وابستگی خود به کشور های غربی و نپذیرفتن حرف زور غربی ها توجه داشته باشیم.

دکتر آذین همچنین از حضورش در جلسه شورای اداری شهرستان انار که قرار است پنجشنبه در فرمانداری انار برگزار شود خبر داد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی