یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

مدیر و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش و نماینده پیشکسوتان شهرستان انار در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور در منازل پیشكسوتان…

مدیر و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش و نماینده پیشکسوتان شهرستان انار در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور در منازل پیشكسوتان عرصه تعلیم و تربیت و بیمار صعب العلاج فرهنگی با آنها دیدار کردند.

در این دیدارها که از بازنشستگان و یک بیمار صعب العلاج فرهنگی دیدار شد، پیشكسوتان فرهنگی به بیان خاطرات و تجارب خود پرداختند و بیمار صعب العلاج فرهنگی نیز مشكلات و هزینه های سنگین درمان خود را مطرح نمود و خواستار پیگیری مسئولین شدند. مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار در این دیدار ها گفت: نقل خاطرات تلخ و شیرین و تجارب گرانبهای این معلمان، درس زندگی یك عمر تلاش بی شائبه در امر تعلیم و تربیت است كه معلمان جوان باید با الگوگیری از آنها تجارب ارزشمند این افراد را سرلوحه كار خود قرار دهند. حسین ناجی افزود: بعضی از فرهنگیان این شهرستان نیز پس از سال ها فعالیت در امر تعلیم و تربیت، اكنون به بیماری های صعب العلاج مبتلا شده اند و مسئولان ارشد نظام می بایست منابعی را برای تامین هزینه های سنگین درمانی این افراد در نظر بگیرند تا از مشكلات این قشر كاسته شود .


منبع خبر :   روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان انار

دیدگاه کاربران

م - ا پنج‌شنبه 8 می 2014 - 6:50 ق.ظ

واقعا کار خداپسندانه ای بود

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی