دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

دوهفته نامه (پایان هفته شهرستان انار)منتشر شد.در قسمتی از اولین شماره این دوهفته نامه آمده است که شورای اسلامی شهر انار ،بودجه 35میلیارد ریالی …

به گزارش انارما،دوهفته نامه (پایان هفته شهرستان انار)منتشر شد.در قسمتی از اولین شماره این دوهفته نامه آمده است که  شورای اسلامی شهر انار ،بودجه 35میلیارد ریالی برای شهرداری انار  تصویب شده است.

IMG_8712 - Copy

این مطلب را رحیمی شهر دار انار اعلام کرد و افزود:در سال گذشته بودجه شهرداری انار 24میلیارد ریال تصویب شده بود که شهرداری در پایان سال توانست مبلغ 27میلیارد درآمد کسب کند و بودجه سال گذشته کاملا محقق گردید.

وی در خصوص بودجه امسال گفت:با توجه به جلسات متعدی که که در شورای شهر برگزار گردید ، مقرر گردید که 40درصد بودجه عمرانی در پروژه های ذیل هزینه گردد.

1)تملک و زیر سازی خیابان های اطراف امامزاده  و امتداد خیابان امام بعد از میدان علمدار

2)زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت خیابان نواب صفوی و خیابان امام

3)تملک و  زیر سازی خیابان بشر حافی

4)بهسازی پارک های سطح شهر

5)بهسازی جداول خیابان امام و تملک کوچه جنب حسینیه محله بالا

6)پیاده رو سازی معابر سطح شهر(بلوار بهشتی)

7)ساماندهی و بهسازی کشتارگاه

8)جدول گذاری معابر سطح شهر

9)احداث خیابان امامزاده شمالی

10)احداث میدان جلوی امامزاده

11)احداث سرویس بهداشتی

شایان ذکر است که شهرداری در نظر دارد در شش ماه اول سال این پروژه ها را اجرایی نماید که با توجه به اینکه طرح جامع تفضیلی نیز بزودی مصوب خواهد شد ، میادین جدیدی نیز به این طرح اضافه میگردد.

دیدگاه کاربران

بالا پاسگاهی سه‌شنبه 20 می 2014 - 7:15 ق.ظ

آقای شهردار ی سر به بالا پاسگاه هم بزن خیابوناش از جاده خاکی هم بدتر شدن !!

م-ا سه‌شنبه 20 می 2014 - 8:15 ق.ظ

با سلام چرا شهرداری هیچ اقدامی برای خیابانهای خاکی مانند بولوار آیت الله خامنه ای انجام نمی دهد این دوباره کاری های سطح شهر هیچ فایده ای ندارد و فقط بودجه را تخریب می کند، کندن آسفالت های خیابانهای شریعتی ، طالقانی ، نواب و دیگر خیابانهای سطح شهر کاری غیرضرور و نوعی اسراف پرهزینه است و بجای این کار باید آنها را روکش و لکه گیری میکردند، اگر یک شلوار یا پیراهن پاره شد باید سریع آنرا بیرون بیندازیم یا باید آنرا دوخت؟ یا اگر یک قسمت از اتومبیل نقص فنی پیدا کرد ایا اتومبیل را تعمیر میکنیم یا اینکه اتومبیل را بیرون می اندازیم؟ چرا با ندانم کاری هزینه ها را از بین می برید و چرا به فکر توسعه شهر و آسفالت خیابانهای اصلی شهر نیستید؟

علي سه‌شنبه 20 می 2014 - 9:07 ق.ظ

زين پس به جاي واژه گشتارگاه بنويسيم كشتارگاه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی