دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

وی اظهار کرد: باید تحریم‌ها را تبدیل به فرصتی برای خودمان کنیم و با این فرض که دشمن تمام درهای ورود و خروج کشور را بسته است…

به گزارش  انارما، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان انار گفت: ارتباط دادن رفع مشکلات اقتصادی به نتیجه مذاکرات هسته‌ای تصوری باطل و غلط است.

حجت الاسلام ابراهیمی

وی افزود: تحریم‌ها موضوع تازه‌ای نیست، در هشت سال جنگ تحمیلی نیز مورد تحریم بودیم در حالی که به دشمن ما همه نوع کمک تسلیحاتی، اطلاعاتی، اقتصادی و سیاسی می‌کردند.

امام جمعه شهرستان انار تصریح کرد: امروز مسئولان ما نباید در مقابل دشمنان دست بسته عمل کنند که دشمنان گمان کنند، تحریم‌ها اراده ملت ما را شکسته و ملت ما دست‌ها را بالای سر برده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما دروغگو، بی‌منطق، حیله‌گر و پیمان‌شکن هستند در مقابل منطق زور نمی‌توان مسامحه کرد چراکه دشمنان باید بدانند دستاوردهای هسته‌ای ما قابل مذاکره و تعطیلی نیست.

امام جمعه شهرستان انار گفت: نباید اجازه دهیم تحریم‌ها تبدیل به فرصتی برای دشمن شود تا بیشتر به ما زور بگوید.

وی اظهار کرد: باید تحریم‌ها را تبدیل به فرصتی برای خودمان کنیم و با این فرض که دشمن تمام درهای ورود و خروج کشور را بسته است، کشورمان را بسازیم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: غرب با هویت مستقل ما مخالف است و هرگز از دشمنی دست بر نمی‌دارد.

*فارس

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی