چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است

به گزارش خبرنگار انار ما :؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.

 



 

دیگر نگران از دست دادن اطلاعات خود نباشید؛

با FBackup از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید + دانلود

Backup این امکان را به شما می‌دهد که یک نسخه از اطلاعات مورد نظرتان را داشته باشید تا در صورت پاک شدن یا ویروسی شدن بتوانید نسخه سالم را جایگزین کنید. پس اگر دوست دارید نسخه‌ای از اطلاعات موجود در رایانه را داشته باشید ما برای شما نرم افزار FBackup را معرفی می‌کنیم.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

نرم افزاری کاربردی برای رایانه؛

نرم افزاری برای حذف کامل برنامه‌های نصب شده + دانلود

امروزه باید نرم افزارهای Uninstaller را جزو ابزارهای کمکی ویندوز بدانیم، چرا که بخش Uninstall a program ویندوز قادر به پاکسازی کامل برنامه‌های نصبی از روی ویندوز نیست. حتما می‌دانید که بعد از نصب نرم افزار و بازی فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند، مثل کلیدهای فعالسازی نرم‌افزار و … که هنگام پاکسازی این گونه فایل‌ها و پوشه‌‌ها در محل نصب باقی می‌مانند و علاوه بر کاهش فضای ذخیره سازی، باعث کاهش سرعت ویندوز هم می‌شوند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای رایانه؛

این نرم افزار مکالمه زبان انگیسی را به شما می آموزد + دانلود

برای آموزش مکالمه به زبان انگلیسی، تکرار کلمات و تلفظ صحیح آن ها یک اصل مهم به شمار می آید، این نرم افزار NextUp TextAloud فوق العاده کاربردی می تواند متون و کلمات مورد نظر شما را با لحنی شیوا و قابل فهم تلفظ کند. حتی برنامه می تواند برای دانشجویان و استادان زبان انگلیسی هم مفید باشد، زیرا آن ها می توانند به جای مطالعه کتاب ها و متون مورد نظر خود، به آن ها گوش دهند. برنامه از متون ایجاد شده در word، ایمیل ها و فایل های pdf پشتیبانی می کند و می توانید آن ها را به صورت یکپارچه وارد محیط نرم افزار کنید و به تلفظ و صوت آن ها گوش دهید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

نظارت حرفه‌ای بر فایل‌ها؛

XYplorer، جایگزینی مناسب برای Explorer ویندوز + دانلود

کاربران سیستم عامل ویندوز با بخش Windows Explorer به خوبی آشنا هستند، این بخش امکان در واقع قلب ویندوز شماست که دسترسی به بخش‌های دیگر را فراهم می‌کند و شما از این طریق می‌توانید به فایل‌ها و اطلاعات موجود در هارد دیسک و دیگر حافظه‌های جانبی دسترسی داشته باشید. وظیفه این بخش مدیریت و کنترل فایل‌ها و اطلاعات می‌باشد اما این بخش توانایی‌های کافی ندارد و به همین دلیل بیشتر کاربران نرم افزاری جایگزین و قدرتمندتری را برای این کار انتخاب می‌کنند. معمولا نرم افزارهای جایگزین ابزارها و توانایی‌های منحصر به فردی دارند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای رایانه؛

٣ نرم افزار برای مچ گیری هکرهای Wi-Fi + دانلود

باتوجه به امکان هک شدن مودم‌های وای فای و استفاده غیرمجاز و غیرقانونی توسط دیگران از اینترنت و مودم شما، دریچه فناوری اطلاعات تصمیم گرفت تا سه نرم افزار برتر برای مراقبت از شبکه وایرلس برای شما کاربران معرفی کند تا استفاده از نرم افزارهای نظارتی در کنار رعایت نکات امنیتی هم مورد استفاده قرار گیرد. شما کاربران هم در سمت ارسال نظر پایین همین خبر، می‌توانید به تبادل نظر در خصوص نرم افزارهای معرفی شده با دیگر کاربران بپردازید و بگویید که کدام نرم افزار مورد توجه شما قرار گرفت.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

نسخه به روز شده؛

این نرم افزار محیط رایانه شما را زیباتر جلوه می دهد + دانلود

این نرم افزار Rainmeter یک برنامه حرفه ای برای زیبا سازی و ایجاد تغییرات اساسی در صفحه نمایش رایانه است و می تواند صفحه دسکتاپ رایانه شما را از حالت تکرای خارج کند. از طریق Rainmeter می توانید با استفاده از پوسته های مختلف رایانه منزل یا محل کارتان را زیباتر جلوه دهید، توانایی این برنامه فقط در ارائه پوسته های مختلف نیست بلکه توانایی اصلی آن در ابزارها و پلاگین هایی است، که به رایانه شما گجت های مختلفی را هدیه می دهد. یکی از اصلی ترین ویژگی های پوسته ها امکان نمایش میزان استفاده از منابع سیستم مانند: حافظه و باتری، cpu، داده های آنلاین در جریان،  اطلاعات مربوط به شبکه است.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای رایانه؛

با چند کلیک ساده اطلاعات خود را بازيابی كنيد + دانلود

شاید برای شما هم پیش آمده است که اطلاعات مهم و ارزشمند خود را به اشتباه در عرض چند ثانیه پاک کرده باشید و برای بازیابی آن نرم افزارهای متعددی را امتحان کرده باشید ولی نتوانید آن‌ها را بازیابی کنید. برای بازیابی آن‌ها دریچه نرم افزار R-Studio Network Edition را معرفی می کند که ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می‌باشد با این نرم افزار می‌توان داده‌ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP را بازیابی کرد. از ویژگی‌های جالب این نرم افزار پشتیبانی از فایل های FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 است.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای رایانه؛

با مونتاژ تصاویر، اثرات شگفت انگیز خلق کنید + دانلود نرم افزار

اگر از آن دسته افرادی هستید، که دوست دارید با دست کاری و ویرایش تصاویر، اثرات خارق العاده و جذاب خلق کنید، باید نرم افزار FOTOMIX را به شما پیشنهاد کرد، در این نرم افزار کم حجم و کاربردی می توانید بر روی تصاویر مورد نظرتان هر کاری را انجام دهید، برای مثال می توانید تصاویر را به گونه ای ترکیب کنید، که جذاب تر به نظر آیند یا قسمتی از یک تصویر را برش دهید و بر روی یک تصویر دیگر قرار دهید. برنامه معرفی شده می تواند بهترین گزینه برای ویرایش و مونتاژ هنری تصاویر جشن ها و مراسم ها باشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه ابزارهای مختلف برای مونتاژ، امکان ذخیره سازی تصاویر با فرمت های رایج، قابلیت افزایش کیفیت تصاویر و … اشاره کرد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

نرم افزاری ایرانی برای رایانه؛

نت یار، نرم افزاری برای ثبت آدرس سایت‌ها و اکانت‌های شما + دانلود

امروزه گشت و گذار در اینترنت بخشی جدا نشدنی از زندگی ما را فرا گرفته و رفتن به سایت‌های مختلف مانند سایت‌های خبری، دانلود، علمی، بازی، سرگرمی و … جزیی از کارهای روزمره‌مان را تشکیل می‌دهد. اما گاهاً مشکلات و کمبودهایی هم در این موارد بر سر راه قرار می‌گیرند که امروزه به یکی از نگرانی‌های مهم کاربران اینترنت تبدیل شده است.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای رایانه؛

در صورت بروز هر مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل برگردانید + دانلود

نرم افزار Restore Point Creator ابزاری سیستمی است که شما می‌توانید از طریق این برنامه نقطه بازگشت برای سیستم ایجاد کنید. در این صورت اگر مشکلی برای رایانه شما به وجود آمد می‌توانید آن را سریع تر به حالت قبل یعنی قبل از بروز مشکل برگردانید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

آیا می دانستید می توانید وبکم خود را به دوربین مدار بسته تبدیل کنید + دانلود

توسط نرم افزار آی اسپای iSpy می توانید وب کم کامپیوتر خود را به یک دوربین امنیتی یا مداربسته تبدیل کنید تا از محیط پیرامون فیلم برداری کند. نرم افزار iSpy به کمک دوربین های وب کم، میکروفن و ضبط آن ها، هر حرکتی در محدوده را تشخیص می دهد و شما را از طریق اس ام اس و ایمیل آگاه می سازد و تصویری از آن حرکت را به عنوان ضمیمه ایمیل برایتان ارسال می کند. علاوه بر این امکانات، این نرم افزار امکان نمایش زنده و یا ویدئو های ذخیره شده بر روی اینترنت یا دستگاه های تلفن همراه را به شما خواهد داد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

نسخه بروز رسانی شده؛

O&O DiskRecovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده + دانلود

گاهی اوقات ممکن است به دلیل اشتباه یا مشکلات ویندوز برخی از فایل های موجود در رایانه شما حذف گردند، شما می توانید با نصب نرم افزار O&O DiskRecovery بر روی رایانه خود فایل های پاک شده را بازیابی کنید و آن ها به حالت سابق باز گردانید، این نرم افزار قدرتمند از 350 فرمت موجود پشتیبانی می کند و می تواند با بازیابی فایل ها به شما یک هدیه بزرگ تقدیم کند. این نرم افزار از FAT 12 که در نسخه های اولیه ویندوز ارائه می شد تا NTFS و NTFS 5 که در نسخه های جدید ویندوز ارائه می شوند، را پشتیبانی می کند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای رایانه

مجموعه اي كامل از اشعار شاعران معروف ايران + دانلود نرم افزار

ساغر مجموعه ای کامل از شعر و ادب فارسی است که هزاران بیت از اشعار شاعران بزرگ کشورمان در آن وجود دارد. برنامه اشعار شاعرانی چون: سعدی، حافظ، پروین اعتصامی، ناصر خسرو، بابا طاهر، خیام، فردوسی، رودکی، شهریار، شیخ بهایی، مولوی، نظامی و … را در درون خود گنجانده است. برنامه معرفی شده از اشعار موجود در برنامه گنجور رو میزی استفاده می کند و ویژگی اصلی نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه استفاده کمتر از فضای RAM و CPU است.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

Ashampoo Internet Accelerator؛

این نرم افزار سرعت اینترنت شما را افزایش می‌دهد + دانلود

تا صحبت از سرعت اینترنت ایران می‌شود کاربران ایرانی گلایه و نارضایتی خود را از پایین بودن آن بیان می‌کنند، اما نرم افزارهایی هستند که با انجام یک سری تنظیمات سرعت اینترنت شما را تا حدی افزایش می‌دهند، یکی از این نرم افزارها Ashampoo Internet Accelerator می‌باشد.
این نرم افزار با اکثر کانکشن‌ها سازگاری دارد و با تنظیم سرعت ارتباط با نرم افزارهای مورد استفاده در اینترنت می‌تواند با آنها هماهنگ شود تا نهایت سرعت را برایتان فراهم کند. نرم افزار Ashampoo Internet Accelerator برای آنهایی که از اینترنت Dial-up استفاده می‌کنند، می‌تواند مفید واقع شود، البته ذکر این نکته هم فراموش نشود که سرعت شما تا حدی افزایش پیدا خواهد کرد و نباید انتظاری بیشتر داشت.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

با این نرم افزار اینترنت لپ تاپ را با سایر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید + دانلود

در گزارش های قبلی نرم افزاری را معرفی کردیم که با استفاده از آن می توانستید اینترنت تلفن همراهتان را با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید، ولی در این گزارش قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید اینترنت لپ تاپ خود را با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید. بعضی از مودم های اینترنت فقط دارای یک بستر ارتباطی به نام ethernet هستند، در این روش باید کابل اینترنت را به صورت فیزیکی به رایانه متصل کنید و در واقع فقط در یک دستگاه می توانید از اینترنت استفاده کنید، با نصب این نرم افزار Connectify Hotspot PRO در لپ تاپ خود، آن را به یک مودم بی سیم تبدیل کنید و اینترنت را با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

با حذف افزونه‌ها و نوار ابزارهای غیر ضروری؛

مرورگرتان را بهینه سازی کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Auslogics Browser Care یک ابزار فوق العاده کاربردی برای بهینه کردن مرورگرهای اینترنتی شماست. با نصب این نرم افزار قادر خواهید بود نظارت کاملی بر روی نوار ابزارهایی که بر روی مرورگرها نصب کرده‌اید را داشته باشید آنها را حذف و یا غیرفعال کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای اندروید؛

با این نرم افزار بدون هیچ هزینه‌ای یک اسکنر داشته باشید + دانلود

با نصب نرم‌افزار CamScanner بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان شما می‌توانید یک اسکنر حرفه‌ای همیشه همراه خود داشته باشید! هر آنچه از یک اسکنر حرفه‌ای نیاز دارید این برنامه آن را برآورده خواهد کرد. این نسخه از نرم‌افزار کاملا فول می‌باشد که شما می‌توانید از اسناد خود اسکن بگیرید و آن را به فایل PDF و یا فایل تصویری JPEG تبدیل کنید. از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به انتخاب قسمتی از متن برای اسکن کردن، آپلود و به اشتراک گذاری با دوستان، قابلیت اسکن کردن بدون محدودیت صفحات، قابلیت جستجو و… اشاره کرد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

اگر گوشی شما به همه زندگی تان تبدیل شده این اپلیکیشن کمکتان می کند+ دانلود

الان تو دوره و زمونه ای هستیم که برای اکثر ماها، گوشی‌ شده همه زندگی‌! یعنی با همین گوشی وب‌گردی می‌کنیم ،  بازی می‌کنیم، فیلم می‌بینیم، ارتباط برقرار می‌کنیم و  در نهایت مطالعه می‌کنیم. اما خب اما باید این مشغولیت ذهنی به گوشی را کنترل کرد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای اندرویدی‌ها؛

نرم افزاری که متون موجود در تصاویر را ترجمه می کند + دانلود

نرم افزارهای متعددی در زمینه ترجمه متون به زبان های مختلف وجود دارد، اما می توان گفت که این برنامه Word Lens Translator یک نرم افزار منحصر به فرد و فوق العاده قدرتمند در زمینه ترجمه متون است، ولی برنامه یک فرق اساسی با سایر نرم افزارهای موجود در زمینه ترجمه متون دارد و آن هم قدرت تشخیص کلمات و حروف موجود در تصاویر است، تعجب نکنید شما می توانید از متن های مورد نظر خود عکس بگیرید و آن را وارد نرم افزار کنید برنامه برای شما متون موجود را ترجمه کند، البته برنامه فقط از تعداد محدودی از زبان ها پشتیبانی می کند. در حال حاضر برنامه از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیا، روسی و فرانسوی پشتیبانی می کند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

با این نرم افزار “سالم بمانید” + دانلود

اگر می‌خواهید سلامت خود را در محل کارتان تضمین کنید باید همین الان دست به کار شوید و نرم افزار سالم بمانید! را برای گوشی و تبلت اندرویدیتان را دانلود کنید. این نرم افزار به صورت هوشمند، در مدت زمان مشخص حرکات ورزشی و نرمشی استانداردی را به شما نمایش می‌دهد که مانع بروز دردهای متفاوت ناشی از نشستن های طولانی در محل کار می‌شود.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

مشکل دیرینه شما حل شد ؛

مارکو پولو به فریاد آیفون گمشده تان می رسد+ دانلود

شاید برایتان خیلی عجیب باشد اما تعجب نکنید، مارکو پولو اسم یک اپلیکیشن ای‌فون است که پاسخی است برای یک مشکل دیرینه یعنی پیدا کردن آی‌فونی که در گوشه‌ای از خانه گذاشته‌اید و حالا نمی‌توانید پیدایش کنید.

بله! روش‌های خوبی برای پیدا کردن گوشی گم‌شده در این موارد وجود دارد، مثلا کمتر کسی است که اپلیکیشن Find My iPhone را نشنانسد، اما مشکل اینجاست که گاهی GPS در داخل خانه‌ها و اماکن به خوبی کار نمی‌کند.

شیوه کار مارکو پولو به این صورت است که در پس‌زمینه گوشی اجرا می‌شود، هر زمان که شما فریاد بزنید «مارکو»، گوشی متوجه می‌شود و پاسخ می‌دهد: «پولو»!

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

ویژه اندرویدی ها؛

نرم افزار ساعت جهانی برای تلفن همراه + دانلود

PolyClock World Clock یک نرم افزار حرفه ای برای مشاهده ساعت مناطق مختلف جهان است. شما می توانید ساعت مناطق مختلف جهان را به صورت آنالوگ و دیجیتال بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. این برنامه برای افرادی که به کشورهای خارجی سفر می کنند یا قصد مکالمه با کشورهای خارجی را دارند می تواند در برنامه ریزی و اطلاع از ساعت های زمانی مقصد مناسب باشد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

ویژه اندرویدی ها؛

نرم افزاری که اقساط بانکی شما را محاسبه و مدیریت می کند + دانلود

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده است که میزان سود تسهیلاتی که از بانک ها دریافت کرده اید چقدر است؟ در “قسط شمار” شما می توانید مبلغ هر قسط و بهره کل وام را با وارد کردن مبلغ، تعداد اقساط و همچنین بهره وام مشاهده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محاسبه قسط هر ماه، رابط کاربری آسان به همراه توضیحات تکمیلی در هر بخش، محاسبه دقیق بهره با استفاده از فرمول های حسابداری و … اشاره کرد.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای اندروید؛

کارشناس هواشناسی در گوشی شما + دانلود نرم افزار

 در فصل بهار هر لحظه امکان ایجاد تغییرات ناگهانی در شرایط آب و هوایی وجود دارد، بهترین روش برای این که در فصل بهار غافلگیر نشویم، استفاده از یک نرم افزار هواشناس قدرتمند و کاربردی در تلفن همراه است، sky weather یکی از معتبرترین نرم افزارهای موجود در زمینه ی پیش بینی وضعیت آب و هوای تمامی مناطق جهان برای تمامی سیستم عامل ها است. اپلیکیشن معرفی شده یک فرق اساسی با سایر برنامه های مشابه دارد و آن ارائه وضعیت و شرایط آب و هوایی با استفاده تصاویر تعاملی است، برای مثال زمانی که هوا بسیار گرم باشد، یک تصویر از بیابان سوزان در صفحه نمایش نشان داده می شود، یا اگر هوا بارانی باشد، تصویری از بارش باران بر روی شیشه نمایش داده می شود.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای ios؛

با دایناسورها بیشتر آشنا شوید + دانلود نرم افزار

 دایناسورها موجودات غول پیکری هستند، که در میلیون ها سال قبل در زمین زندگی می کردند، ویژگی های ظاهری و سبک زندگی آن ها سبب شده است، بسیاری از افراد علاقه داشته باشند بیشتر با این حیوانات خارق العاده آشنا شوند، شاید ما فقط از این حیوان اسم کلی به نام دایناسور را بشناسیم، ولی این حیوان خود به چند گونه ی مختلف تقسیم می شود که برای آشنایی با خصوصیات هر کدام از آن ها حتما باید نرم افزار Dinosaur Encyclopedia معرفی شده را دانلود کنید.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

میزان تسلط خود به زبان انگلیسی را بسنجید! + دانلود

تافل به عنوان یکی از بهترین آزمون های تعیین سطح فرد در مکالمه و نوشتن زبان انگلیسی است. این برنامه TOEFL Grammar Advanced Practice Full می تواند به بهترین شکل ممکن قواعد و گرامرهای زبان را به شما بیاموزد، برای افرایش سطح زبان انگلیسی خود بهتر است نرم افزار را به صورت رایگان دانلود کنید. ساختار نرم افزار بر پایه تمرکز ایجاد شده و در هر آزمون 10 سوال تستی مطرح می شود که در پایان آزمون برنامه یک سطح نسبت به پاسخ های صحیح ارائه می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: یادگیری با روش های علمی، وجود امتحان صوتی، حجم کم نرم افزار در عین گستردگی و … اشاره کرد. توجه داشته باشید برای این که بتوانید به صورت کامل از امکانات نرم افزار استفاده کنید، باید به اینترنت متصل باشید.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

ویژه اندروید؛

بختک در خواب را با اين نرم افزار كنترل كنيد + دانلود نرم افزار

 تقریبا می توان گفت یک سوم عمر ما انسان ها در خواب سپری می شود، یکی از هدف های انسان در زندگی استفاده بهتر از شرایط است، حال برای این که یک خواب خوب و آرامش بخش را داشته باشید، می توانید از نکات طلائی نرم افزار “یک خواب خوب” استفاده کنید. برنامه دارای دسته بندی های مختلفی مانند: اختلالات بیخوابی و راه درمان، دانستنی های خواب، فلج خواب، 10 نکته درباره خواب، بی خوابی در کودکان و … وجود دارد. همچنین می توانید آهنگ های آرامش بخش مخصوص خواب را از این نرم افزار دانلود کنید، تا موقع خواب احساس آرامش بیشتری داشته باشید.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

Adobe Photoshop Touch برای اندروید؛

با فتوشاپ Touch تصاویرتان را به صورت لمسی ویرایش کنید + دانلود

 Adobe Photoshop نام نرم افزاری حرفه‌ای برای ویرایش و رتوش تصاویر در رایانه و لپ تاپ است، البته اگر حوصله نشستن پای رایانه و لپ تاپ را ندارید دریچه نرم افزار Photoshop Touch را برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی معرفی می‌کند که با آن می‌توانید تصاویریتان را به صورت کاملا لمسی ویرایش کنید. تازه این نرم افزار تمامی قابلیت‌های موجود در نرم افزار Adobe Photoshop CS6 را در خود جای داده است. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه Touch آن اضافه شده‌اند می‌توان به layerها، ,selection tools ,adjustments filters و … اشاره کرد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

روشي جديد براي ترك سيگار؛

با اين نرم افزار سیگار کشیدن را ترک مي كنيد + دانلود

کشیدن سیگار یکی از هنجارهای نا مناسب است و تقریبا می توان آن را به عنوان اعتیاد معرفی کرد، بسیاری از افرادی که سیگار می کشند علاقه دارند که دیگر سیگار نکشند و آن را برای همیشه ترک کنند، اما نمی دانند از کجا و چه طوری شروع کنند. این نرم افزار QuitNow! Pro – Stop smoking v4.0.14 ویژه این کار طراحی شده است و با استفاده از روش های آن می توانید سیگار کشیدن را برای همیشه ترک کنید. نرم افزار می تواند از جنبه های مختلف فواید ترک سیگار برای سلامتی و روابط اجتماعی را بررسی کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن ویجت اختصاصی، امکان به اشتراک گذاری نتایج و پیشرفت ها در شبکه های اجتماعی، توصیه نکات علمی برای ترک سیگار و … اشاره کرد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

ویژه اندرویدی ها؛

دعای توسل به همراه صوت برای تلفن همراه + دانلود نرم افزار

 با پیشرفت تلفن های همراه و هوشمند شدن آن ها، می توانید به جای حمل فیزیکی کتاب ها، آن ها را به صورت مجازی و الکترونیکی در گوشی هوشمند خود داشته باشید تا در هر زمان و مکان به مطالعه آن ها بپردازید، حال می توانید کتاب های مذهبی را نیز به این صورت به همراه خود داشته باشید. در ضمن این نرم افزار و کتاب الکترونیکی علاوه بر دارا بودن متن زیبا و رابط کاربری جذاب، دارای تلاوت صوتی بسیار مناسبی است. نرم افزار معرفی شده می تواند گزینه ی مناسبی برای آموزش دعای توسل به کودکان باشد، زیرا تلاوت صوتی برنامه می تواند تلفظ صحیح کلمات را به کودکان بیاموزد.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


گردآوری خبرنگاران جوا ن: از: سالار واعظی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی