سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

براستی بر اساس کدام نظام پزشکی یک دکتر باید 24ساعت کشیک باشد و بیمار ویزیت کند…

  IMG_8597 - Copy    انارما:جلسه شورای شهر ظهر یکشنبه برگزار شد، در این جلسه که دکتربرجی رئیس شبکه بهداشت و درمان حضور داشت علی قدیری رئیس شورای شهر به شدت از وضعیت کشیک پزشکان در کلینیک انار انتقاد کرد و گفت:براستی  بر اساس کدام نظام پزشکی یک دکتر باید 24ساعت کشیک باشد و بیمار ویزیت کند.

قدیری افزود:اینکه پزشکان به قصد اینکه چندروز پشت سرهم کار شخصی دارند  و میخواهند شیفت کاری شان در 24ساعت و بعضا48ساعت پشت سرهم باشد تا بعد از آن راحت باشند به هیچ وجه پذیرفته نیست چرا که اگر اینگونه باشد نتیجه اش این میشود که وقتی بیمار ساعت11شب به پزشک در کلینیک انار مراجعه میکند پزشک بدلیل خستگی مفرط و یا هردلیلی دیگری رفتار نامناسبی را با بیمار خواهد داشت و این موضوع به هیچ وجه دیگر نباید تکرار شود.

وی تصریح کرد:پزشک نباید به قصد و اراده خودش  هر میزان زمانی که تمایل داشت در کشیک خود باشد ،چرا که باید در جهت رفاه حال  خودش و بهبود وضعیت روحی و جسمی   بیماران ،روزانه تنها 8ساعت مفید حاضر باشد و بیش از این نباید اجازه ویزیت به پزشکان داده شود.

رئیس شورای شهر در پایان از دکتر برجی خواست تا در جهت رفع این مشکل هرچه سریعتر اقدام کند.

دکتر برجی نیز یکی از دلایل به وقوع پیوستن این اتفاقات را کمبود پزشک در سطح شهرستان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد:با بخشنامه ی جدیدی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ابلاغ شده با توجه به افزایش حقوق پزشکانی که به انار می آیند مشکل کمبود پزشک و کشیک های طولانی حل شود.

 

 

 

دیدگاه کاربران

اناری با تعصب دوشنبه 2 ژوئن 2014 - 7:16 ق.ظ

با سلام ضمن تشکر از آقای قدیری به مسئله خوبی اشاره کردن
من سه روز پیش مادر بزرگمو بردم بیمارستان انار سرظهر تو اوج گرما همراه 15تا بیمار دیگه تو نوبت بودن که خانم دکتر تو اتاقش نبود اگه گفتین کجا بود؟
رفته بود ماشینش بزنه تو سایه اونوقت این همه مریض حیرون بودن

نگار دوشنبه 2 ژوئن 2014 - 10:00 ق.ظ

چه فایده هی جلسه برگزار کردین هی مصوب کردین هی اونا کارخودشونو کردن

پشیمان دوشنبه 2 ژوئن 2014 - 10:54 ق.ظ

این که چیزی نیست خودم دیدم و خبر دارم بعضی دکتر ها چند شبانه روز پشت سرهم شیفت هستند.امان از بی مدیریتی.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی