شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

وی افزود:جلسه بسیار پربار و خوبی بود و آقای قاضی زاده هاشمی با صبر و حوصله به صحبت های ما گوش کردند و آقای دکتر آذین گزارشی کامل از روند کار بیمارستان و آقای فرماندار در خصوص موقعیت جغرافیایی شهرستان انار حتی بصورت مصور…

  IMG_0740 - Copy       به گزارش انارما،دکتر محمد برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در مصاحبه اختصاصی با انارما پیرامون جزئیات جلسه ای که اخیرا در وزارت بهداشت با قاضی زاده در  خصوص مشکلات درمانی شهرستان انار برگزار شد گفت:ابتدا جا دارد از دکتر آذین نماینده مردم انار در مجلس،مهندس موحدی نیا فرماندار محترم و محمدخادمی رئیس شورای شهرستان که بنده را در این جلسه همراهی کردند تشکر کنم.

وی افزود:جلسه بسیار پربار و خوبی بود و آقای قاضی زاده هاشمی با صبر و حوصله به صحبت های ما گوش کردند و آقای دکتر آذین گزارشی کامل از روند کار بیمارستان و آقای فرماندار در خصوص موقعیت جغرافیایی شهرستان انار حتی بصورت مصور به تصویر کشیدند و بنده هم  مدارک اخذ شده در خصوص ساخت بیمارستان را ارائه دادم و آقای خادمی نیز در خصوص مساعدت خیرین صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که اگر پروژه آغاز شود حتما خیرین کمک مالی قابل توجهی در جهت تسریع روند ساخت خواهند داشت.

برجی تصریح کرد:وزیر بهداشت پس از شنیدن این مطالب پیشنهاد داد تا جلسه ای با حضور دکتر آذین و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص پیشنهاد ها و راهکارهای ساخت هرچه سریعتر بیمارستان، در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

رئیس شبکه بهداشت خاطر نشان کرد:ما پیشنهادمان ساخت بیمارستان درمان بستر در شهرستان انار بود که وزیر نیز خواستار ساخت در سطح بالاتری شدند و ما امیدواریم با برگزاری این جلسه که موعد آن پنجشنبه همین هفته در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است تصمیمات نهایی در این خصوص گرفته شود.

برجی در خصوص تخصیص بودجه 4/5میلیاردی گفت::هنگامیکه موافقت اصولی برای ساخت بیمارستان صادر شده است یعنی دیگرجای نگرانی برای تخصیص بودجه نیست و یکی از دلایلی که وزیر بهداشت بر برگزاری یک جلسه در دانشگاه مربوطه تاکید داشتند بحث بر سر چگونگی تخصیص بر بخش های مختلف و چگونگی آغاز کار است.

وی در پایان تصریح کرد:بخش سونوگرافی کیلینیک راه اندازی شده و بخش دیللیز نیز که یکی از قطعات آن بنام ROتا کنون در اختیار نداشتیم با دریافت این قطعه امیدواریم تا شرکت سازندن هرچه سریعتر برای نصب آن اقدام کند.

 

 

دیدگاه کاربران

حسنعلی شنبه 14 ژوئن 2014 - 7:14 ب.ظ

آقای برجی زیاد روی این طرحها و تصویب نامه ها حساب نکن.واسه چند هزار جوونم طرحی تصویب کردن که ببرنشون سر کار ولی خیلی راحت بودجش تامین نشد… خنده داره نه؟؟؟

داش حسین یکشنبه 15 ژوئن 2014 - 12:06 ب.ظ

از آقای دکتر برجی کمال تشکر را داریم که به جد پیگیر این موضوع هستن
قبلنم تو…گفتیم قضیه بیمارستان انار بادکنک نیس که بادش
کنیم”قصه ای به درازای سالیان دراز دارد
قضییه همون ملخک شده”این ملخک هر سال جسته’ولی انگار امسال تو دسته ملخک

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی