شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

دو دفتر پست‌بانک در روستاهای محمدآبادساقی و لطف‌آباد شهرستان انار افتتاح شد…

   خبرگزاری فارس: افتتاح 2 دفتر پست‌بانک در روستاهای انار     به گزارش خبرگزاری فارس  ظهر دیروز دو دفتر پست‌بانک در روستاهای محمدآبادساقی و لطف‌آباد شهرستان انار افتتاح شد.

با راه‌اندازی این دفاتر بیش از 5 هزار نفر زیرپوشش قرار گرفتند و همچنین شش نفر به طور مستقیم مشغول به‌کار شدند و این دفاتر با هزینه‌ای افزون بر 450 میلیون ریال تجهیزات راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل پست بانک استان کرمان در مراسم افتتاح دفاتر پست‌بانک در روستاهای شهرستان انار گفت: در حال حاضر 14 هزار و 500 دفتر پست‌بانک در شهرها و روستاهای استان کرمان خدمات بانکی را انجام می‌دهند که 10 هزار شعبه در روستاها و بقیه در شهرها دایر است.

علی قاسمی اظهار داشت: به زودی صندوق قرض‌الحسنه روستایی نیز در همین دفاتر راه‌اندازی و تسهیلات 4 درصد به مشتریان ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، پست‌بانک روستای محمدآبادساقی با زیربنای 65 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 750 میلیون ریال با تجهیزات کامل و پست‌بانک لطف‌آباد با زیربنای 100 متر مربع و با تجهیزات کامل احداث شده که ساختمان آن اجاره‌ای است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی