جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

پیشاپیش انتخاب شایسته مهندس خادمی که از ( نیرو های بومی ، ارزشی ،ایثارگر و از یادگاران دوران دفاع مقدس میباشد و دارای سوابق ارزشمند مدیریتی مختلف در استان بوده و از تخصص و تجربه کافی و لازم برخوردار میباشد) را به مردم…

  IMG_0145   به گزارش انارما،بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان انار  مهندس محمد خادمی بعنوان گزینه نهایی تصدی پست فرمانداری شهرستان انار معرفی شد.

لازم بذکر است مراسم تودیع فرماندار فعلی(مهندس موحدی نیا) و معارفه فرماندار جدید (مهندس خادمی) روز پنجشنبه در فرمانداری شهرستان انار برگزار میشود.

انارما :پیشاپیش انتخاب شایسته مهندس خادمی که از ( نیرو های بومی ، ارزشی، ولایتمدار،ایثارگر و از یادگاران دوران دفاع مقدس میباشد و دارای سوابق ارزشمند مدیریتی مختلف در استان بوده و از تخصص و تجربه کافی و لازم برخوردار میباشد) را به مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان انار تبریک عرض مینمائیم و امیدواریم با  درایت و تخصص ایشان ، شهرستان انار به جایگاهی والا،شایسته و درخور مردمان نجیب این دیار برسد.

IMG_0163 - Copy

دیدگاه کاربران

مدير چهارشنبه 18 ژوئن 2014 - 8:09 ق.ظ

دیدگاه این پست منتشر نخواهد شد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی