شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

در این راستا مقدمات راه اندازی ستادی که اعضای آن را نخبگان سیاسی اقتصادی و علمی شهرستان تشکیل میدهند انجام شده است و همه این عزیزان بعنوان همیاران و مشاوران فرماندار…

  IMG_1177 - Copy      به گزارش انارما، مهندس خادمی فرماندار جدید شهرستان انار در آیین معارفه خود که ظهر پنجشنبه در سالن فرمانداری برگزار شد ابتدا ضمن تشکر از زحمات مهندس موحدی نیا فرماندار اسبق شهرستان انار گفت:خداوند را سپاسگزارم که توفیق خدمتگزاری را در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی به همشهریانم برای اینجانب فراهم نموده است.

خادمی در خصوص شهرستان انار گفت:شهرستان تازه تاسیس انار  دارای مشکلات عدیده ای است اما در مقابل دارای پتانسیل و قابلیت های مهمی است که از مهم ترین آن میتوان به  دارا بودن موقعیت جغرافیایی مطلوب و  دارا بودن نیرو های جوان و تحصیل کرده و کارآمد و فراوان بودن سرمایه های انسانی و طبیعی در این شهرستان اشاره کرد.

وی در خصوص محدودیت های شهرستان انار گفت:خشکسالی های اخیر و بارش کم نزولات آسمانی از یکطرف و برداشت بی رویه آب از منابع زیرزمینی و همچنین عدم استقبال سرمایه داران برای سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و وابستگی شهرستان به تولید محصول پسته هدف را برای ما مشخص میکند و آن اینست که بایستی در اولین قدم توسعه شهرستان انار را در بخش صنعت  در اولیت کاری خود قرار دهیم.

وی افزود:استقرار سیستم های آبیاری تحت فشار ، ساماندهی دامداری ، بهداشت و درمان و سایرنیاز ها و کمبود های شهرستان اینها تنها در برار اتحاد و همدلی و یک خرد جمعی امکان پذیر است.

فرماندار چدید شهرستان انار تصریح کرد:رویکرد دولت محترم تدبیر و امید در اقتصاد و سرمایه گذاری نقش حمایتی است  و توسعه اقتصاد با محوریت مردم ممکن میباشد و در این راستا مقدمات راه اندازی ستادی  که اعضای آن را نخبگان سیاسی اقتصادی و علمی شهرستان تشکیل میدهند انجام شده است و  همه این عزیزان بعنوان همیاران و مشاوران فرماندار در هفته دوروز در فرمانداری حضور خواهند یافت و در جهت ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان تلاش خواهند کرد.

خادمی در ادمه در خصوص تعامل سازنده با مسئولین  خاطر نشان کرد:تعاملی سازنده با نماینده مردم انار در مجلس و ائمه جمعه شهرستان در دستور کار ماست و همچنین همه گروه های خدمت گزار  با سلایق سیاسی مختلف مورد حمایت بنده هستند و فرماندار وظیفه اش ایسنت که در تمامی مناصب و موقعیت ها از آنها استفاده کند و معتقد به اخلاق محوری هستیم و امیدواریم قدم های مثمر ثمری در جهت پیشرفت شهرستان انار برداریم.

وی در پایان از برپا کنندگان مراسم استقبال و کسانیکه در آن مراسم حضور یافتند تشکر کرد.

دیدگاه کاربران

اناری با تعصب شنبه 21 ژوئن 2014 - 6:00 ق.ظ

امیدوارم موفق باشید من از جنابعالی شناختی ندارم و بدون آگاهی هیچگونه اظهار نظری نمیکنم اما با تکیه بر بومی بودنتان این انتصاب را به فال نیک میگیرم

سیدمرتضی شنبه 21 ژوئن 2014 - 6:24 ق.ظ

تبریک تبریک و و تبریک خدمت فرماندار معزز شهرمان آقای مهندس خادمی

بهاری شنبه 21 ژوئن 2014 - 7:53 ق.ظ

بهار شهرستان انار در راه است…

اصولگرا شنبه 21 ژوئن 2014 - 8:03 ق.ظ

چاکر فرماندار (ارزشی) شهرمون هم هستیم

کارمند اداره... شنبه 21 ژوئن 2014 - 9:28 ق.ظ

جناب مهندس انشاا… زیر سایه الطاف حضرت ولیعصر(عج) موفق باشید

ترنم شنبه 21 ژوئن 2014 - 10:03 ق.ظ

من از طرف بچه های هیئت عاشقان کربلا رسما از آقای خادمی بدلیل نشست صمیمانه ای که دیشب با بچه های هیئت داشتن تشکر میکنم

تدبیر و امید شنبه 21 ژوئن 2014 - 2:35 ب.ظ

حضور بچه های ستادروحانی نکته بسیار مسرت بخشی است انشاالله اصلاح طلب و اصولگرا همه و همه دست در دست هم انار رو آباد کنیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی