شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

مهندس خادمی در این خصوص اظهار داشت باتوجه به اینکه شهرستان انار ورودی استان کرمان و در شاهراه ترانزیت کشور واقع است و شهرک صنعتی انار نیز در بهترین موقعیت…

     تیرماه طی جلسه ای باحضور فرماندار انار/اعضای شورای شهر/شهردار/معاون عمرانی فرمانداری و تنی چند از روسای ادارات مربوطه در خصوص اصلاح و بهسازی  ورودی و خروجی شهرستان انار تصمیماتی اخذ گردید.

جلوگیری از حاشیه نشینی نیز از موضوعات دیگر مورد بحث در این جلسه بود. مهندس خادمی فرماندار انار در این خصوص ادارات و دستگاه های مربوطه را موظف نمود تا در اسرع وفت نسبت به اصلاح و بهسازی فضای سبز ورودی و خروجی انار همت گمارند. در این جلسه باتوجه به تاکیدات فرماندار انار مقرر شد طرح های مرتبط با ورودی و خروجی انار طی هفته جاری به دبیر جلسه یعنی معاون عمرانی برنامه ریزی فرمانداری توسط ادارات ارسال گردد.

 مهندس خادمی در این خصوص اظهار داشت باتوجه به اینکه شهرستان انار ورودی استان کرمان و در شاهراه ترانزیت کشور واقع است و شهرک صنعتی انار نیز در بهترین موقعیت این ورودی واقع است لازم است که تدابیر لازم جهت زیباسازی و فضای سبز این شهرستان به نحو مطلوب بهسازی گردد که این امر خود موجب رونق گردشگری و اقتصادی، خواهد شد. مهندس خادمی تاکید کرد از همه ظرفیت های ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان جهت تحقق بخشیدن به توسعه صنعتی و جذب سرمایه گذار استفاده می گردد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی