جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

وی در خطبه دوم با اشاره به مذاکرات هسته ای تصریح کرد: مذاکرات هسته ای اگر به نتیجه رسد یا نرسد ملت ایران قدر دان زحمات تیم دیپلماسی کشورمان خواهند بود…

امام جمعه انار

به گزارش انارما ؛ حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در برابر راه طولانی که در پیش داریم این روزهای باقیمانده ماه رمضان، می تواند به ما کمک کند تا به فضیلت بزرگ تقوا که بزرگ ترین و ماندگارترین توشه آخرت است دست پیدا کنیم و امیدوار از اینکه بتوانیم توفیق استفاده بیشتر از باقیمانده روزهای ماه رمضان را داشته باشیم وهمچنین آمادگی برای حضور در روز بزرگ عید فطر که عید همه اولیای خدا می باشد  را داشته باشیم.

وی در خطبه دوم با اشاره به مذاکرات هسته ای  تصریح کرد: مذاکرات هسته ای اگر به نتیجه رسد یا نرسد ملت ایران قدر دان زحمات تیم دیپلماسی کشورمان خواهند بود.

 حجت الاسلام ابراهیمی خاطر نشان کرد: آقای ظریف در آخرین دست نوشته ای که در فضای مجازی خود منتشر کرده اند اعلام کردند که آمریکا تمام توافق هایی که تا روز چهارشنبه به خوبی پیش رفته بود و حل شده بود را  دیروز و دیشب  زیر پاگذاشته و بر سر مواضع روز اول خود برگشته است.

امام جمعه انار تصریح کرد: معلوم است تا زمانی که آمریکا از ما ترس و ابایی نداشته باشد ما نمیتوانیم حقوقمان را از آنها بگیریم و آمریکا در مقابل ما کوتاه نخواهد آمد.

وی تأکید کرد:این عزیزان در مقابل خواسته نامشروع آمریکا ایستاده اند و اگر توافقی هم حاصل نشود به فضل خدا ایستاده‌ایم و ملت به مقاومت خود در مقابل دنیای استکبار ادامه خواهد داد و تنها راه موفقیت ایستادگی ملت ماست، چرا که تجربه ایستادگی در این سی و چندسال بعد از انقلاب حقیقت این امر را به ما ثابت کرده است.

ابراهیمی اظهار داشت: با استفاده از سرمایه بزرگ و توانمندی های داخلی کشورمان و با اتکا به خداوند به موفقیت های بزرگی رسیده ایم و این راه سخت و دشوار را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه ضمن تشکر و قدر دانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خاطر نشان کرد: راهپیمایی باشکوه امروز  بار دیگر این پیام را به دنیا داد که شما با یک ملت یکپارچه و متحد و همیشه در صحنه مواجهید و ملتی در مقابل شما قرار گرفته است  که از آرمان‌های به حق‌ خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

انتهای خبر/

 

 

دیدگاه کاربران

جانباز جمعه 10 جولای 2015 - 10:05 ب.ظ

ما که حیران شدیم امام جمعه محترم درچهار جمعه چهار گونه موضعگیری کرد یکبار انتقاد یکبارتعریف ما کدام راقبول کنیم

نام و نام خانوادگی جمعه 10 جولای 2015 - 10:35 ب.ظ

ما ک دیگه قدرت مقاومت نداریم

منادی شنبه 11 جولای 2015 - 7:33 ب.ظ

احسنت به این امام جمعه بابصیرت
حقا که مواضع مناسبی رو بدون هیچ ملاحظه کاریی بیان می کنند.ولی بالاخره هرکسی اشتباهاتی در حرفهاش پیش میاد مثلا موضع گرفتن ایشان در قضیه وارد کردن چادر اشتباه است،میخوام بدونم یعنی در کشور ایران یک کارخانه تولید چادر نیست؟ واگه نیست باتحریم آن که نباید ناراحت شد همان طور که با تحریمهای دیگه نباید دچار واهمه شد،پس این تحریم رو هم باید یک فرصت دانست وکارخانه های متفاوت چادر رو براساس اقتصاد مقاومتی ایجادکرد.
درضمن طولانی کردن خطبه ها وبرنامه های نمازجمعه از اشتباهاتی است که باید اصلاح شود.مردم رانباید فراری داد….

امیر یکشنبه 12 جولای 2015 - 10:16 ب.ظ

چه شما بگی چه نگی چه توافق بشه چه توافق نشه مردم مقاومت میکنند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی