شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

وی همچنین از شهروندانی که تقاضای آسفالت کوچه خود را دارند خواست که با مراجعه به شهرداری و پرداخت قسمتی از هزینه های آسفالت…

به گزارش انارما به نقل از  نشریه پایان هفته،رحیمی شهردار انار از آغاز عملیات آسفالت معابر سطح شهر خبر داد و افزود: از ابتدای سال93 تاکنون نزدیک به چهارهزارتن آسفالت در معابر سطح شهر استفاده شده  و تا قبل از فصل زمستان تمامی کوچه ها و خیابان های سطح شهر لگه گیری میشود.

IMG_8596 - Copy

وی همچنین از شهروندانی که تقاضای آسفالت کوچه خود را دارند خواست که با مراجعه به شهرداری و پرداخت قسمتی از هزینه های آسفالت نسبت به آسفالت کوچه های خود اقدام نمایند.

رحیمی در پایان از شهروندان عزیز که بدلیل انجام عملیات عمرانی در خیابان ابوذر غفاری با مشکلاتی روبرو شدند عذرخواهی نمود و از صبر و بردباری آنها قدرانی کرد و ابراز امیدواری کرد که بزودی خیابان ابوذر غفاری آسفالت و با توجه به اینکه مقدمات جابجایی ساختمان موتور خانه شهرداری انجام شده بزودی طرح تعریض و آسفالت بلوار یادگار امام نیز انجام خواهد شد.

احداث خیابان نیایش و امتداد خیابان امام (ره)

پایان هفته:رحیمی شهردار انار از نهایی شدن طرح جامع تفضیلی خبر داد و افزود:با توجه به پیگیری های بعمل آمده طرح جامع تفضیلی شهر انار مراحل تصویب نهایی خود را سپری میکند.

وی ضمن بیان این نکته که چندین سال از آغاز به کار  بررسی و تهیه طرح جامع شهر انار میگذرد  تصریح کرد: خشبختانه این طرح مراحل پایانی خود را سپری میکند که آخرین جلسه تصویب این طرح بزودی در محل استانداری کرمان برگزار میگردد که با توجه به اینکه در زمینه شهرسازی و توسعه شهر نیاز مبرم به این طرح میباشد لذا تصویب طرح مذکور از اولویت برنامه های شهرداری بوده و خوشبختانه تصویب اولیه در کارگروه استان صورت گرفته است.

رحیمی همچنین از مالکین زمین های اطراف امامزاده محمد صالح(ع) خواست که با هرچه سریعتر جهت تعیین و تکلیف اراضی خود به شهرداری مراجعه نمایند.

قابل ذکر است که شهرداری قصد احداث خیابان نیایش و امتداد خیابان امام را دارد. شایسته است شهروندان عزیز نیز در جهت توسعه شهر انار و زیباسازی آن همکاری لازم را با شهرداری بعمل آورند.

 

دیدگاه کاربران

علي یکشنبه 10 آگوست 2014 - 8:20 ق.ظ

ميشه بيشتر توضيح بدهيد كه خيابان نيايش كجا واقع شده است ؟

نامطلع یکشنبه 10 آگوست 2014 - 9:05 ق.ظ

این خیابان نیایش دقیقا از کجا شروع میشه؟به کجاختم میشه؟

مدير یکشنبه 10 آگوست 2014 - 11:02 ق.ظ

با عرض سلام خدمت مخاطبین گرامی /به احتمال زیاد در امتداد خیابان امام از کنار فلکه حضرت ابالفضل(ع)

engineer یکشنبه 10 آگوست 2014 - 7:14 ب.ظ

خیلی خوبه که پیاما همه تایید میشه…

مطلع سه‌شنبه 12 آگوست 2014 - 10:07 ق.ظ

سلام خدمت همه
زیاد خودتونو اذیت نکنید اگه جناب آقایان مهندسین خودشون تو یه منطقه ای زمین نداشته باشن نه اون منطقه زمیناش ارزشی پیدا میکنه نه تفکیک میشه
مثل خیابان امامزاده شمالی حتی تابلوش روهم زدن ولی ول شد

م-ا شنبه 16 آگوست 2014 - 4:12 ق.ظ

سوال من از شهردار این است که در شهر انار که نیمی از کوچه ها و خیابانها ی اصلی هنوز آسفالت نشده است ( مانند بولوار آیت الله خامنه ای و یا خیابان صدر آباد آن طرف دبیرستان امام حسین (ع) و خیابانهای شهرک سجادیه و …..) با این وضعیت کندن آسفالت های خیابانهایی که هنوز قابل استفاده هستند چه معنی دارد ؟ اگر خیاباناهای اصلی شهر را آسفالت کنید شهر توسعه پیدا می کند وگرنه با این کارهای دو مرتبه کاری شما جای خود درجا می زنید و بودجه را هدر می دهید ، آیا اگر قطعه ای از یک خودرو از کار افتاد آنرا بیرون می اندازند یا اگر قابل تعمیر باشد آنرا تعمیر می کنند؟ چطور شما این آسفالت ها را از جا کنده و بیرون می ریزید حتی در کلانشهرهای پیشرفته هم این کار را نمی کنند ، این کار عین اصراف ان هم در حد چند صد میلیونی است و این کار شما مانند این است که یک بچه برهنه است و یک بچه لباس دست دو دارد بچه برهنه را به حال خود رها کرده و برای آن یکی لباس نو تهیه کنید، به نظر شما خرید لباس برای کدامیک در اولویت قرار دارد ؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی