یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | Sunday 26 May 2024

باید شرکت مس را وادار کرد برای تامین نیاز یک هزار و 200قلم کالایی که مصرف دارد کارگاه‌های تولیدی در انار ایجاد کند…

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انار، حسین آذین عصر دوشنبه در نشست مثلث توسعه اقتصادی شهرستان انار که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 7 سال از تاسیس این شهرستان می‌گذرد و انتظار داریم به همان اندازه که استاندار به جنوب استان نظر دارد، به شمال استان نیز توجه کند.

8

وی بیان کرد: عدم توازن در توسعه هر منطقه سبب ایجاد عوارض اجتماعی زیادی می‌شود.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس تصریح کرد: مردم عزیز هستند و مشکلات در همه نقاط استان از شمال تا جنوب وجود دارد که باید با تعریف برنامه راهبردی برای منطقه مشکلات را رفع کرد.

آذین گفت: برای اینکه بدانیم چه کارهایی نیاز منطقه است، سند راهبردی شهرستان نوشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه انار برای نماینده مجلس جدا از رفسنجان نیست، افزود: تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر انار که سال‌ها قرار بوده انجام شود، همچنان حادثه ساز است و در این مورد صحبت‌هایی با وزیر راه نیز انجام شده است.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلفات انسانی دراین تقاطع غیرهمسطح گفت: ایجاد یک ورودی به این تقاطع غیرهمسطح باید تعریف شود تا مشکل این تقاطع رفع شود.

آذین بیان کرد: برای احداث بیمارستان انار نیز با کمک دولت بودجه خوبی اختصاص یافته است.

وی از جمله مشکلات شهرستان انار را کمبود شدید منابع آبی دانست و گفت: امروز چاره‌ای جز مدیریت منابع آب نداریم، ولی دولت امسال در بحث ایجاد آبیاری تحت فشار باغات پسته را در تخصیص خود قرار نداده است.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس تاکید کرد: این مسئله به شدت در دست پیگیری است و از استاندار کرمان نیز انتظار داریم وی نیز هماهنگ با نماینده انار و دیگر مدیران این مسئله را پیگیری کند.

آذین اظهار کرد: وجود آفتاب خوب در انار یک مزیت برای استفاده از انرژی‌های پاک است، از سوی دیگر باید شرکت مس را وادار کرد برای تامین نیاز یک هزار و 200قلم کالایی که مصرف دارد کارگاه‌های تولیدی در انار ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: انار باید از این رخوت ایجاد شده در تولید محصولات مختلف بیرون آید.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی