یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

امام‌جمعه انار : به برکت بارگاه نورانی حضرت معصومه (س) برکات فراوانی نصیب اسلام، مسلمین، و به‌ویژه جامعه‌ی اسلامی ایران گردیده است.   حجت الإسلام و المسلمین حسین ابراهیمی ظهر دیروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان انار هفته‌ی حج را گرامی داشت و گفت: مؤمنین باید بر اعمال خود محافظت و مراقبت کنند تا خداوند توفیق […]

80499262-3630731

امام‌جمعه انار : به برکت بارگاه نورانی حضرت معصومه (س) برکات فراوانی نصیب اسلام، مسلمین، و به‌ویژه جامعه‌ی اسلامی ایران گردیده است.

 

حجت الإسلام و المسلمین حسین ابراهیمی ظهر دیروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان انار هفته‌ی حج را گرامی داشت و گفت: مؤمنین باید بر اعمال خود محافظت و مراقبت کنند تا خداوند توفیق زیارت حج را عنایت فرماید.

امام‌جمعه انار در خطبه دوم با اشاره به برکات فراوان وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در قم بیان داشت: به برکت این بارگاه نورانی، برکات فراوانی نصیب اسلام، مسلمین، و به‌ویژه جامعه‌ی اسلامی ایران گردیده است.

ایشان افزود: به خاطر قبر مطهر آن بانوی بزرگوار، آن زمان حوزه علمیه‌ی قم تشکیل شد. انقلاب اسلامی ما نیز که منجی و نجات‌دهنده‌ی اسلام در عصر حاضر است، به برکت همین حوزه‌ی علمیه پایدار است. اسلام نیز به برکت علما و مراجعی که در آن حوزه تحصیل نموده‌اند، زنده می‌ماند. آن بانوی بزرگواری که ائمه‌ی معصومین صلوات‌الله‌وسلامه‌علیهم چه قبل از تولد او و چه بعد از تولدش، در شأن و مقام او سخن بسیار فرموده‌اند.

امامجمعه انار در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه بااشاره به هشتم شهریور سالروز شهادت رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی شخصیت بزرگواری بود که مقام منیعی چون ریاست‌جمهوری او را از خودش غافل نکرد. خصلت‌های زیبای این مرد بزرگ مثل ساده‌زیستی، دل‌سوزی به مردم، خدمت به اسلام و انقلاب بعد از رسیدن به مقام ریاست‌جمهوری هیچ تغییری نکرد.

حجت‌الإسلام و المسلمین ابراهیمی،‌ مظلومیت مردم ایران در مقابل ظلم دولت آمریکا را نیز عنوان کرد: مملکت ما، مردم ما، از اوان انقلاب قربانی تروریست‌ها بودند. تروریستی که سرمنشأ و برنامه‌ریز و سرمایه‌گذار آن همیشه از اول انقلاب، دولت ظالم آمریکا بوده است. ما بیش از هفده هزار شهید دادیم که با ترور به شهادت رسیده‌اند. رئیس‌جمهور، رئیس قوه‌ی قضائیه، ده‌ها نماینده‌ی مجلس، چندین امام‌جمعه بزرگ ما را ترور کردند، آن‌وقت ما را متهم به حمایت از تروریست می‌کنند.

خطیب جمعه انار در پایان با گرامیداشت هفته دولت، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دیدار با هیئت دولت بسیار راه‌گشا دانست.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی