یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

به گزارش انارما، پیکر پاک و مطهر 70 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس امروز به آغوش وطن بازمی گردند. مراسم ورود پیکرهای پاک این شهدای گرانقدر امروز ساعت 10 صبح از طریق مرز شلمچه با حضور مسئولان کشورهای ایران و عراق، نماینده صلیب سرخ، خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و اهالی شهیدپرور خرمشهر […]

13930606084212313500013

به گزارش انارما، پیکر پاک و مطهر 70 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس امروز به آغوش وطن بازمی گردند.

مراسم ورود پیکرهای پاک این شهدای گرانقدر امروز ساعت 10 صبح از طریق مرز شلمچه با حضور مسئولان کشورهای ایران و عراق، نماینده صلیب سرخ، خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و اهالی شهیدپرور خرمشهر برگزار می‌شود.

این شهیدان والامقام در عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر8 و تک دشمن در مناطق فاو و جزایر مجنون هستند که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند و عندربهم یرزقون شده اند.

این شهدای گرانقدر از نیروهای یگان‌های 27 حضرت رسول (ص)، 14 امام حسین (ع)، 33 المهدی (عج)، 41 ثارالله، 8 نجف، 25 کربلا، 5 نصر و 12 قائم (عج) هستند.

پیکرهای مطهر این شهدا در یک ماه اخیر توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین در محدوده فاو، مجنون و شرق دجله در کشور عراق تفحص شده‌اند.

منبع: تسنيم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی