شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

به گزارش انارما، سرهنگ کامبیز اسماعیلی  اظهار کرد: یکی از شهروندان کرمانی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و از انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی خبر داد. رئیس پلیس فتا کرمان  بیان کرد: از این رو یک پرونده قضائی در این‌باره تشکیل و تیمی از ماموران مجرب این پلیس […]

20140715160942594

به گزارش انارما، سرهنگ کامبیز اسماعیلی  اظهار کرد: یکی از شهروندان کرمانی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و از انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی خبر داد.

رئیس پلیس فتا کرمان  بیان کرد: از این رو یک پرونده قضائی در این‌باره تشکیل و تیمی از ماموران مجرب این پلیس پیگیر موضوع شدند.

اسماعیلی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که شاکی تصاویر خصوصی خود را در اختیار برخی دوستان خود قرار داده و از این طریق تصاویر وی به دست افراد متفرقه افتاده است.

وی تصریح کرد: بعد از انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی عامل انتشار تصاویر شاکی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در محل کار خود دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتا کرمان  افزود: متهم بعد از مواجه شدن با قرائن و شواهد موجود به بزه انتسابی معترف و با قرار وثیقه یک میلیارد ریالی راهی بازداشتگاه شد.

سرهنگ اسماعیلی، خاطرنشان کرد: شهروندان باید دقت کنند حتی نزدیک‌ترین دوستان نیز امین مسائل خصوصی و شخصی نیستند.

 

منبع: بوتيا نيوز

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی