شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

به گزارش انارما،  بیماری ابولا که به تازگی در برخی کشورهای آفریقایی شیوع پیدا کرده است متاسفانه طبق آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی جان ۲۴۶۱ نفر را گرفته است که این آمار تنها نیمی از مبتلایان را تشکیل می دهند و باید در آینده نزدیک منتظر افزایش بسیار شدید این آمار باشیم. همه می دانیم […]

به گزارش انارما،  بیماری ابولا که به تازگی در برخی کشورهای آفریقایی شیوع پیدا کرده است متاسفانه طبق آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی جان ۲۴۶۱ نفر را گرفته است که این آمار تنها نیمی از مبتلایان را تشکیل می دهند و باید در آینده نزدیک منتظر افزایش بسیار شدید این آمار باشیم.

farhangnews_90809-266949-1410169347

همه می دانیم که در دنیای امروزی همزمان با پیشرفت ها و تکنولوژی های جدید ، بیماری های جدید و عجیب و غریبی نیز هر از چند گاهی شیوع پیدا میکند.

و این بار نوبت بیماری ایولا است ؛ بیماری که آمریکایی ها از آن خبردادند و طبق معمول برای مبارزه با آن با ژستی انسان دوستانه اعلام آمادگی کردند.

این نکته را هم میدانیم که طبق نظر پژوهشگران همواره در طول تاریخ صنعت و تکنولوژی در صنایع نظامی ۳۰ سال از صنعت و تکنولوژی هایی که عامه است و در اختیار مردم قرار میگیرد پیشرفته تر است و صنایع نظامی و دفاعی قدرتی مافوق قدرت های دیگران دارند.

کشور آمریکا نیز که به گفته ی خودش یکی از برترین و بزرگترین ارتشهای دنیا را دارد نیز از این قائده مستثنا نیست.

نکته ی جالب دیگر اینجاست که هر زمان سخن از شیوع این چنین بیماری هایی در این هرجای دنیا می شود ارتش آمریکا فورا در آنجا حاظر می شود و شروع به مبارزه با این بیماری می کند.

حال یک نتیجه گیری ؛ کشور آمریکا که همواره و در موارد بیشماری حقوق بشر را به صورت آشکارا نقض کرده و گاه گاهی مواردی را از حرکات و فعالیت های پنهان ضد بشری آن منتشر می شود ، نمی تواند خودش عامل ایجاد و انتشار این بیماری های جدید و عجیب غریب در دنیا باشد ؟؟

این اتفاقات دلیلی جز آزمایشات مخفیانه آمریکا در کشورهای جهان سوم و غیر پیشرفته در زمینه های پزشکی ـ نظامی را ندارد ؟ آزمایشاتی که به مرحله ی انسانی می رسند و هربار نیز فاجعه ای جدید در دنیا ایجاد می کنند و سپس در قالب ژستی خیرخواهانه و حقوق بشری و با استفاده از بمب های رسانه ای خود به مبارزه با آن بر می خیزد.

فقط در این میان انسانهای بیگناه فراوانی جان خود را از دست می دهند و صدای خفه اشان به جایی نمی رسد.

منبع: شبکه ی اطلاع رسانی بوتیا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی