جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

خبرگزاری های عربی از آمدن وحشی ترین و خطرناکترین زن دنیا به سوریه خبر دادند و مدعی شدند که “سامانتا لوت ویت”، معروف به بیوه سفید، معروف ترین و خطرناک ترین زن دنیاست که به عضویت گروه تروریستی داعش در آمده و عناصر تروریستی را برای اجرای عملیات انتحاری در سوریه آموزش می دهد. سامانتا […]

وحشی ترین زن دنیا به داعش پیوست!+عکس
خبرگزاری های عربی از آمدن وحشی ترین و خطرناکترین زن دنیا به سوریه خبر دادند و مدعی شدند که “سامانتا لوت ویت”، معروف به بیوه سفید، معروف ترین و خطرناک ترین زن دنیاست که به عضویت گروه تروریستی داعش در آمده و عناصر تروریستی را برای اجرای عملیات انتحاری در سوریه آموزش می دهد.
سامانتا لوت ویت، معروف به بیوه سفید، خطرناک ترین زن دنیاست که عناصر انتحاری را در سوریه آموزش می دهد و یک گروه تبلیغاتی مخصوص در جذب این عناصر انتحاری به او کمک می کنند.
مجله بریتانیایی “میرور” گزارش داد: سامانتا ۳۰ ساله، تابعیت بریتانیایی دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در دنیا تحت تعقیب است به طوری که سازمان های اطلاعاتی بریتانیا، آمریکا و کنیا بیش از سه سال است که او را تحت پیگرد قرار داده اند.
این مجله افزود: خبر ملحق شدن سامانتا به داعش باعث نگرانی های بیشتر آمریکا و بریتانیا شده است به ویژه اینکه او مهارت بالایی در اجرای عملیات تروریستی دارد.
 احتمال می رود سامانتا از جمله کسانی باشد که در ساخت فیلم های رقت انگیز مربوط به عملیات اعدام دو روزنامه نگار آمریکایی و امدادگر بریتانیایی دست داشته است.
منبع:ادیان نیوز

دیدگاه کاربران

علی امیر سه‌شنبه 30 سپتامبر 2014 - 10:28 ب.ظ

بنظر میرسدبزرگ کردن اینگونه موارد که داعش فلان است وخطرناکترین زن و…. این دست اخبار جز نشاندادن ضعف نظام حاکم درکشورهاییکه اینگونه باین افراد جنایتکا ر راه داده شده وهم اکنون متاسفانه صفحات سایتهای خبری رابخود اختصاص داده ندارد.والا اگرحکومتی ومدیران امنیتی مربوطه اش ازیک اقتدار و انسجام لازمه بر خوردار باشد.داعش و…سگ که باشندکه بخواهند رشد ونمو کنند(البته بردن نام سگ یک اصطلاح است.والا سگ شرف داردباینگونه آدم نماها)مادامیکه ازحدود 180 کشور دنیاباستثنائ چندکشور الباقی عروسکهایی هستنددردست آمریکاوبدون اجاز ه او جرائت عرض اندام ندارند.باید داعش وبدتر ازآن بوجود بیایند.خواهشن شماها هم اینقدراینهارا گونده نکنید.خوداین حرکت شماسایتهای خبری هم ازیکطرف باعث تقویت روحیه این جنایتکاران واز طرفی دیگر باعث تزلزل روحیه افرادی میشود که روحیه ضعیفی دارندخواهدشد. یعنی جنگ روانی بنفع دشمن وبضرر دوست.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی