جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، عصر روز سه شنبه8مهرماه در آیین معارفه  مرتضی رعیتی دادستان شهرستان انار، ,وی چنددقیقه ای پشت تریبون رفت و گفت:از اینکه خداوند توفیق خدمت به مردم شریف شهرستان انار را نصیب بنده کرده خوشحالم و امیدوارم بتوانم خدمت گزار شایسته ای برای مردمان این دیار باشم. وی در ادامه در خصوص مهم […]

IMG_4791

به گزارش انارما، عصر روز سه شنبه8مهرماه در آیین معارفه  مرتضی رعیتی دادستان شهرستان انار، ,وی چنددقیقه ای پشت تریبون رفت و گفت:از اینکه خداوند توفیق خدمت به مردم شریف شهرستان انار را نصیب بنده کرده خوشحالم و امیدوارم بتوانم خدمت گزار شایسته ای برای مردمان این دیار باشم.

وی در ادامه در خصوص مهم ترین اهداف و برنامه هایش در  زمان حضور در شهرستان انار گفت:مهم ترین اهدافی که بنده قصد دارم در زمان دادستانی خود در شهرستان اناردنبال کنم در مرحله اول :مبارزه قانونی با مخلین نظم و امنیت عمومی بویژه قاچاقچیان مواد مخدر است که بنده هم اکنون عرض میکنم که در این راستا دادستانی شهرستان انار در چارچوب اختیارات قانونی به هیچ وجه مسامحه ای با چنین افرادی نخواهد دشت.

وی دومین هدف خود را پیشگیری از وقوع جرم خواند و گفت:سعی بنده در اینست که با همکاری دوستان و همکاران از وقوع جرم در همه ابعاد اعم از  اجتماعِی، اقتصادی،فرهنگی و سیاسی جلوگیری کنیم.

وی در مورد اولویت سوم گفت:تعامل سازنده با سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی شهرستان ا  با حفظ حریم در دستور کارماست .

وی در پایان ضمن بیان اینکه بر اجرای قوانین در سطح شهرستان نظارت خواهیم داشت ابراز امیدواری کرد:با کمک همکاران خود در دادگستری و همچنین سایر مسئولین شهرستان در راه پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و خصوصا پیشرفت شهرستان انار موفق باشیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی