یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در نشست با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، پزشکان و خیران حوزه سلامت در رفسنجان افزود: امید است با این پشتوانه به جایی برسیم که دیگر مردم جز رنج بیماری، رنج دیگری نداشته باشند. وی تاکید کرد: باید از فرصت ها استفاده کنیم […]

قاضی زاده هاشمی

به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در نشست با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، پزشکان و خیران حوزه سلامت در رفسنجان افزود: امید است با این پشتوانه به جایی برسیم که دیگر مردم جز رنج بیماری، رنج دیگری نداشته باشند.

وی تاکید کرد: باید از فرصت ها استفاده کنیم زیرا همه مردم علاقمند هستند به موضوع سلامت پرداخت شود و در این زمینه از رهبر معظم انقلاب برای پشتیبانی از طرح تحول نظام سلامت تقدیر می کنیم.

وی گفت: خیرین در استمرار خدمتگذاری در حوزه سلامت نقش پررنگی را ایفا می کنند و امید است حضور خیرین در حوزه سلامت در مناطق مختلف پررنگ تر شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بدون علم و دانش و پژوهش هیچ ملتی نتوانسته، مسیر عزت و سربلندی را طی کند و باید به محیط های علمی توجه و در راستای تحقق شعارهای اول انقلاب تلاش کنیم.

وی گفت: صاحبان علم و اندیشه، محیط های دانشگاهی و فرهیختگان جزء الزاماتی است که می تواند ما را به هدف پیش رو نزدیک کند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر توجه به علم و عالم تاکید داشته اند که در راس همه اینها باید دانشگاه ها و حوزه ها قرار گیرد زیرا اگر بخواهیم به سعادت دست یابیم باید از راه علم و دانش باشد.

وی گفت: خوشحال هستیم که عده ای از مردم و خیرین اموال خود را در مسیر توسعه وقف می کنند.

وی افزود: دانشکده پزشکی مقدمه ای برای ورود دانشجویان و افزایش ظرفیت دانشجو است و امیدواریم خیرین در این زمینه پیش قدم باشند و اقدامات پذیرش بیشتر دانشجو را فراهم کنند.

وزیر بهداشت با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای برخی طرح های عمرانی گفت: یکی از دانشکده های بهداشت بعد از 28 سال تکمیل شد که نباید این گونه طرح های عمرانی طول بکشد.

وی اضافه کرد: پیشرفت کشور در گرو اعتماد است و همه باید با همدلی و اعتماد به یکدیگر برای توسعه کشور تلاش کنیم.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای حذف ملت ایران و اهداف نظام تمام تلاش خود را بکار می گیرند.

وی گفت: مسوولان و دولت موظف هستند به حوزه سلامت توجه کنند و در مجلس شورای اسلامی نیز شاهد تخصیص بودجه و وارد شدن به برنامه ششم هستیم تا بخشی از مشکلات مردم حل و فصل شود.

وی همچنین اظهار کرد: امروز به شهری پا گذاشته ایم که استوانه ها و خدمتگذاران نظام از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی و از یاران نزدیک به امام راحل متعلق به آن هستند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این شهرستان اقدامات خوبی انجام داده و امید است در شهرستان انار هم این خدمات توسعه یابد.

وی از استان کرمان به عنوان مهد علم و اندیشه یاد کرد و گفت: باید از ظرفیت پژوهشی این استان در بخش های مختلف بهره گرفت.

همچنین با حضور وزیر بهداشت از پنج نفر از خیران حوزه سلامت با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

وزیر بهداشت شامگاه جمعه وارد کرمان شد و پس از بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان در نشست هیات رییسه دانشگاه های علوم پزشکی کرمان شرکت کرد.

وی صبح امروز (شنبه) نیز از مرکز آموزشی درمانی افضلی پور شهر کرمان بازدید و سپس با حضور در شهرستان رفسنجان طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان را افتتاح کرد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی