جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی ،سرهنگ جعفر غضنفری فرماندهی انتظامی شهرستان انار در ابتدای صحبت هایش با اشاره به شعار سال ناجا( پلیس:تلاش جهادی ،کارآمدی و اقتدار) گفت:قسمت اول این شعار برگرفته از شعار است که فرماندهی کل قوا ، امسال را سال (اقتصادو فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) نامیده […]

IMG_4935 - Copy

در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی ،سرهنگ جعفر غضنفری فرماندهی انتظامی شهرستان انار در ابتدای صحبت هایش با اشاره به شعار سال ناجا( پلیس:تلاش جهادی ،کارآمدی و اقتدار) گفت:قسمت اول این شعار برگرفته از شعار است که فرماندهی کل قوا ، امسال را سال (اقتصادو فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) نامیده اند و  پرسنل نیروی انتظامی تمام سعی و تلاش خود را در راه تحقق این شعار به کار میگیرند.

وی در ادامه به کارآمدی و اقتدار گفت:کارآمدی پلیس در جایی نمایان میشود که یک پلیس در اکثر مواقع باید حتی دوبرابر حدمعمول بدون احتساب حقوق اضافه، کارکند و بدون شک پلیسی مقتدر است که برای مردم آسایش و برای مجرمین رنج آور باشد.

سرهنگ غضنفری از  مجهز شدن معابر سطح شهرستان به دوربین های مداربسته از ابتدای سال آینده خبر داد و گفت:با پیگیری هایی که بعمل آوردیم در تلاش هستیم از ابتدای سال آینده معابر سطح شهرستان را به دوربین های مداربسته مجهز کنیم تا در زمینه جرایم در فضای عمومی ، کاهش ایجاد کنیم.

 

در ادامه فرمانده انتظامی در خلال بیان گزارش عملکرد پلیس شهرستان طی یکسال گذشته گفت:در حوزه کشفیات دستگیری باند قاچاق عتیقه با کشف 19 قطعه عتیقه ،کشف 12تن سیم سرقتی و دستگیری عوامل سرقت آن ،افزایش کشف 365درصدی مواد مخدر از جمله مهم ترین کشفیات است.

وی در ادامه از افزایش 64درصدی کشف مشروبات الکی و افزایش 46درصدی کشف ابزارآلات ماهواره در سطح شهرستان خبر داد و گفت:این افزایش کشف میتواند زنگ خطری فرهنگی برای شهرستان باشد.

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی