جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

فرماندهی انتظامی شهرستان انار از دستگیری 4نفر سارق و 2نفر مالخر در این شهرستان در فصل برداشته پسته خبر داد. سرهنگ غضنفری در تشریح این خبر افزود:مامورین انتظامی این شهرستان در راستای وظایف ذاتی خود ، مقدار 700کیلو پسته کشف و 4نفر سارق و 2نفر مالخر را شناسایی، دستگیر  و تحویل مقامات قضایی دادند. وی […]

IMG_1681 - Copy

فرماندهی انتظامی شهرستان انار از دستگیری 4نفر سارق و 2نفر مالخر در این شهرستان در فصل برداشته پسته خبر داد.

سرهنگ غضنفری در تشریح این خبر افزود:مامورین انتظامی این شهرستان در راستای وظایف ذاتی خود ، مقدار 700کیلو پسته کشف و 4نفر سارق و 2نفر مالخر را شناسایی، دستگیر  و تحویل مقامات قضایی دادند.

وی در ادامه بیان داشت گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در ساعات مختلف شبانه روز ، در جهت افزایش امنیت مردم  و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام می نمایند که میطلبد مردم نیز همکاری  های لازم  با پلیس داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به 110 اطلاع دهند.

غضنفری همچنین خواستار توجه بیشتر مردم در امر نگهداری از اموال خود شد و بیان داشت: سهم عمده در پیشگیری از سرقت ها متوجه خود مردم می باشد .

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی