جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس :محمد امین مسافری یکی  از دانش آموزان مصدوم در این حادثه که به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت اعزام شد به خبرنگاران گفت: صبح امروز من و چهار نفر از دوستانم با دو دستگاه موتورسیکلت عازم مدرسه شدیم که ناگهان دو موتور با هم برخورد کردند و ما زمین خوردیم. وی […]

پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس :محمد امین مسافری یکی  از دانش آموزان مصدوم در این حادثه که به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت اعزام شد به خبرنگاران گفت: صبح امروز من و چهار نفر از دوستانم با دو دستگاه موتورسیکلت عازم مدرسه شدیم که ناگهان دو موتور با هم برخورد کردند و ما زمین خوردیم.

تصادف جیرفت (9) copy

وی بیان کرد: روستای طرج با گنج آباد هشت کیلومتر فاصله دارد سرویس مدرسه نداریم و نیاز است برای کاهش این مسیر در روستای ما دبیرستان راه اندازی شود.

علی مسافری پدر یکی از مصدومین نیز بیان داشت:بارها از طریق شورای ده و دهیاری درخواست سرویس مدرسه داده ایم که تا کنون این کار برای روستای ما انجام نشده است.

تصادف جیرفت (7) copy

علی سعیدی مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) در این خصوص اظهار داشت: اقدامات اولیه بر روی حادثه‌دیدگان انجام شد که در این مرحله سه نفر از آن‌ها به سبب شکستگی بینی، گوش و زخمی‌ شدن صورت مورد معالجه قرار گرفتند و اقدامات بعدی توسط تیم پزشکی و پرستاری در بیمارستان در حال انجام است.

وی بیان داشت: یکی از این دانش‌آموزان دچار شکستگی جمجمه شده که با رضایت خانواده ترخیص شد و برای ادامه درمان به کرمان رفت.

رییس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت هم گفت: امسال هیچ مشکلی در زمینه تامین سرویس مدارس در شهرستان وجود نداشته است.

تصادف جیرفت (4) copy

احمد اسکندری نسب تصریح کرد: هر اندازه که دانش آموزان مراجعه کرده اند ما برای آنها سرویس تهیه کرده ایم.

وی گفت: دانش آموزان یادشده با موتورسیکلت های شخصی خود اقدام به تردد می کردند که با هم برخورد کردند و پنج نفر از آنها زخمی شدند.

۲۸ مهرماه سال جاری نیز به علت واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در روستای سرخ قلعه شهرستان قلعه گنج سه دانش آموز پسر جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر هم مجروح شدند.

تصادف جیرفت (10) copy تصادف جیرفت (6) copy تصادف جیرفت (8) copy تصادف جیرفت (5) copy تصادف جیرفت (3) copy تصادف جیرفت (1) copy

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی