جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

 کارشناس متوسطه دوم و سرگروه درس جغرافیا وهمکاران درس علوم تجربی مقطع متوسطه اول شهرستان انار زمین شناسی برای بازدید از گسل های اطراف شهرستان انار و بازدید از سنگ ها و کانی های سطح زمین و لایه زیرین زمین به محل های از پیش تعیین شده عزیمت کردند. سعید قدیری سرگروه علوم تجربی متوسطه […]

 کارشناس متوسطه دوم و سرگروه درس جغرافیا وهمکاران درس علوم تجربی مقطع متوسطه اول شهرستان انار زمین شناسی برای بازدید از گسل های اطراف شهرستان انار و بازدید از سنگ ها و کانی های سطح زمین و لایه زیرین زمین به محل های از پیش تعیین شده عزیمت کردند.

سعید قدیری سرگروه علوم تجربی متوسطه اول در رابطه با این بازدید   گفت :

ابتدا از خیابان منتهی به پلیس راه یزد،از مسیر جاده کشتارگاه به بالای گسل معروف انار رفتیم.کسی که بالای این محل قرار می گیرد کاملا بر شهر انار مشرف است.البته در عکس های تهیه شده نیز حالت پله بودن این گسل کاملا مشهود است.ادامه این گسل در شهر معروف به تپه های علی آباد است که در پشت دانشگاه پیام نور قرار دارد.

وی ادامه داد : در ابتدای جاده بندرعباس نزدیک موتورخانه بشرآباد حدود ۵ کیلومتری انار به محل بعدی رسیدیم.اگر حدود ۱۰۰ متر به سمت راست از جاده دور شویم می توان برداشت هایی که برای پوکه معدنی انجام شده را به وضوح مشاهده کرد.

*سایت آموزش و پرورش انار

 

 

http://cms.medu.ir/3822/3822Docs/gallery/gpic377/gpic377_19.jpg

http://cms.medu.ir/3822/3822Docs/gallery/gpic377/gpic377_6.jpg

http://cms.medu.ir/3822/3822Docs/gallery/gpic377/gpic377_18.jpg

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی