جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

۲۴آبانماه جلسه ای  با حضور اعضای شورای ورزش ،کمیسیون بانوان و مسئولین مربوطه شهرستان در خصوص برگزاری همایش پیاده روی بانوان برگزار گردید. فرماندار انار در ابتدای این جلسه با بیان موضوع جلسه گفت: به همت کمیسیون بانوان فرمانداری در نظر داریم باهمکاری ادارات همایش پیاده روی بانوان عاشورایی شهرستان انار را برگزار نمائیم که […]

همایش پیاده روی بانوان عاشورایی

۲۴آبانماه جلسه ای  با حضور اعضای شورای ورزش ،کمیسیون بانوان و مسئولین مربوطه شهرستان در خصوص برگزاری همایش پیاده روی بانوان برگزار گردید.

فرماندار انار در ابتدای این جلسه با بیان موضوع جلسه گفت: به همت کمیسیون بانوان فرمانداری در نظر داریم باهمکاری ادارات همایش پیاده روی بانوان عاشورایی شهرستان انار را برگزار نمائیم که از دستگاه های اجرایی شهرستان می خواهیم در این زمینه همکاری لازم را جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم انجام دهند.

لازم بذکر است که همایش بانوان عاشورایی شهرستان انار ۷ آذرماه از مقبره شهید گمنام تا امامزاده محمد صالح برگزار میگردد. ضمنا در این جلسه پس از تبادل نظر مسئولین برنامه های متنوع وجوائز ارزنده ای برای این همایش درنظر گرفته شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی