جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

انارما با توجه به اقدام برای حفر یک چاه بحث برانگیز در روز های اخیر در اطراف انار، برای شفاف سازی در این زمینه و رفع ابهامات در خصوص کاربری این چاه،  مصاحبه ای به شرح ذیل با قاضی زاده رئیس اداره منابع آب شهرستان انار انجام داده است: قاضی زاده : از آنجایی که […]

IMG_20141116_223458

انارما با توجه به اقدام برای حفر یک چاه بحث برانگیز در روز های اخیر در اطراف انار، برای شفاف سازی در این زمینه و رفع ابهامات در خصوص کاربری این چاه،  مصاحبه ای به شرح ذیل با قاضی زاده رئیس اداره منابع آب شهرستان انار انجام داده است:

قاضی زاده : از آنجایی که جهت انجام هرگونه کار تحقیقاتی و رسیدن به نتایج مطلوب احتیاج به آزمایش و تجربه می باشد لذا جهت شناسایی و دریافت اطلاعات دقیق از وضعیت آب زیرزمینی  نیاز به حفر چاه های مشاهده ای می باشد که منطقه انار نیز از این قاعده مستثنا نبوده که در این خصوص تعدادی چاه مشاهده ای در سطح رفسنجان و انار نیز با توجه به پراکندگی و وسعت منطقه حفر گردیده که به دلیل افت مداوم سطح آب زیرزمینی در این منطقه متاسفانه برخی از این چاه ها خشک گردیده و امکان اندازه گیری سطح آب در این چاه ها از بین رفته است.

لذا جهت تکمیل شبکه چاه های مشاهده ای در سطح دشت و برای بدست آوردن اطلاعات دقیق تر از وضعیت حفره های آب زیرزمینی و پیگیری های لازم جهت جذب اعتبار و عقد قرارداد در خصوص حفاری چند حلقه چاه مشاهده ای و جایگزینی چاه های جدید با چاه های مشاهده ای خشک در منطقه انجام شده و در این رابطه حفر حداقل دوحلقه چاه در منطقه انار پیش بینی شده است.

ذکر این نکته ضروری است که حفر این گونه چاه ها صرفا به منظور اندازه گیری سطح استاتیک آب زیرزمینی صورت می گیرد و این چاه ها فاقد هرگونه تجهیزات و منصوبات جهت آبکشی می باشد لذا هیچ گونه بهره برداری از آنها صورت نمی گیرد.

IMG_20141116_223458

IMG_20141116_223539

IMG_20141116_223522

 

دیدگاه کاربران

انار سه‌شنبه 18 نوامبر 2014 - 1:55 ب.ظ

این حرفها همش دروغه . دو حلقه چاه قرار است که در این منطقه به جانبازان بدهند . حالا با این حرفها می خواهند سرپوش بگذارند و چاهها را بزنند و بعد به جانبازان تحویل دهند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی