جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش”رودبارما”،گوجه فرنگی از میوه هایی که در بین ما ایرانی ها  جایگاه خوبی دارد، میوه گوجه فرنگی است که این روزها در بازار به سختی می توان او را زیارت کرد. دقیقأاردیبهشت ماه  امسال بودکه کشاورزان رودباری به دلیل افت شدید قیمت گوجه فرنگی محصولات خودرابرکف خیابان درجلوی فرمانداری انبارکردند. این روزهافقط  گوجه فرنگی […]

گوجه فرنگی در جلوی فرمانداری رودبار

به گزارش”رودبارما”،گوجه فرنگی از میوه هایی که در بین ما ایرانی ها  جایگاه خوبی دارد، میوه گوجه فرنگی است که این روزها در بازار به سختی می توان او را زیارت کرد.

دقیقأاردیبهشت ماه  امسال بودکه کشاورزان رودباری به دلیل افت شدید قیمت گوجه فرنگی محصولات خودرابرکف خیابان درجلوی فرمانداری انبارکردند. این روزهافقط  گوجه فرنگی رابرسرسفره مرفهین  این شهرستان می بینیم وکشاورزانی که خودیک روزی این میوه راکاشتنداین روزهها قادربه خرید حتی نیم کیلو ازآن نیستند، مردم محروم رودبارجنوب قادربه خرید گوجه هرکیلوی ۴۵۰۰تومان درمغازه های این شهرستان نیستند.

گوجه فرنگی  بیشترین میو ه ای که درشهرستان رودبار کشت می شود و کشاورزان زیر آفتاب داغ به کشت این میوه می پردازند ولی آن روزههادلال های میوه، گوجه را به قیمت کمتر از ۱۰۰ تومان از کشاورزان خریده و چندین برابر قیمت واقعی خود به بازار عرضه می کردند.

برخی مسوولین می گویند که قیمت گوجه فرنگی فقط ۲۰ درصد افزایش یافته است ولی با یک چرخ در مغازه های شهر رودبار و با یک حساب وکتاب می توان دید که قیمت گوجه بیش از ۳ برابر افزایش یافته است.

با این حال که این روزها نه تنها گوجه فرنگی بلکه دیگرمیوه هاوسبزیجات دررودبارسراشیبی قیمت را با سرعت زیاد رو به بالا حرکت می کند و خدا می داند چه زمانی و چه کسی به وضعیت بازار رسیدگی می کند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی