جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما به نقل از  فارس ، حجت‌الاسلام عباس فلاحی ظهر دیروز  در خطبه‌های نماز جمعه امین‌شهر انار با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: برای اینکه نزولات و رحمت الهی شامل حال ما شود، باید به درگاه خداوند استغفار جوییم و بر یکدیگر رحم کنیم تا اهل آسمان بر ما رحم […]

امام جمعه امینشهر

به گزارش انارما به نقل از  فارس ، حجت‌الاسلام عباس فلاحی ظهر دیروز  در خطبه‌های نماز جمعه امین‌شهر انار با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: برای اینکه نزولات و رحمت الهی شامل حال ما شود، باید به درگاه خداوند استغفار جوییم و بر یکدیگر رحم کنیم تا اهل آسمان بر ما رحم کند.

وی نمازگزاران را به برگزاری نماز طلب باران در روز دوشنبه آینده و گرفتن روزه دعوت کرد.

امام جمعه امین‌شهر انار بیان کرد: دولت و مسئولان ذیربط باید به بخش کشاورزی توجه ویژه‌ای داشته باشند و با مساعدت و دادن تسهیلات به کشاورزان برای مکانیزه کردن کشاورزی و استفاده بهینه از آب از اسراف و مصرف بی‌رویه آب جلوگیری کنیم و به تولید و رونق کشاورزی بپردازیم.

فلاحی در مورد توزیع تسهیلات به کشاورزان گفت: تسهیلاتی که اختصاص به کشاورزان این منطقه دارد، به مالکین عمده‌ای تعلق می‌گیرد که بیرون از استان در زمین کشاورزی هزینه می‌شود در حالی که خرده‌مالکان ما با مشکلات عدیده‌ای برای گرفتن وام روبه‌رو هستند و حل این مشکل نظارت مسئولان را می‌طلبد.

امام جمعه امین‌شهر انار با اشاره به مذاکرات ایران و گروه ۵+۱ گفت: نتیجه مذاکرات باید توافقی باشد که در آن عزت و اقتدار ملت ایران حفظ شود در غیر اینصورت ملت ایران عدم توافق را بر توافق بد ترجیح می‌دهد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی