یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

به گزارش انارما، همزمان با ۱۸آذرماه سالروز شهادت سه کبوتر خونین بال (شهیدان ندافیان،انارکی محمدی و قدیری) و زخمی شدن بیش از ۵۰نفر در واقعه هشتم محرم سال ۱۳۹۹هجری قمری  مصادف با ۱۸آذرماه سال ۱۳۵۷ شمسی در ۵کیلیومتری انار به دست دژخیمان پهلوی ،همایشی تحت عنوان گرامیداشت روزملی شهرستان انار  در سالن آمفی تئاتر دانشگاه […]

IMG_1820 - Copy

به گزارش انارما، همزمان با ۱۸آذرماه سالروز شهادت سه کبوتر خونین بال (شهیدان ندافیان،انارکی محمدی و قدیری) و زخمی شدن بیش از ۵۰نفر در واقعه هشتم محرم سال ۱۳۹۹هجری قمری  مصادف با ۱۸آذرماه سال ۱۳۵۷ شمسی در ۵کیلیومتری انار به دست دژخیمان پهلوی ،همایشی تحت عنوان گرامیداشت روزملی شهرستان انار  در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با حضور نخبگان شهرستان از سراسر کشور  برگزار میشود.

در این مراسم برنامه های مختلفی از جمله تجلیل از نخبگان، بازخوانی واقعه ۱۸آذر سال ۵۷ و  سایر برنامه های متنوع دیگر برگزار خواهد شد.

این مراسم راس ساعت ۹صبح آغاز و از عموم مردم شهرستان انار برای حضور در اولین همایش روز ملی شهرستان انار دعوت بعمل می آید.

لازم بذکر است طبق مصوبه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار ، ۱۸آذرماه که منجر به شهادت نیمی از شهدای انقلاب اسلامی استان کرمان در انار شده است به عنوان روز ملی شهرستان انار انتخاب شده است.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی