جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما به نقل از فارس،علیرضا رزم‌حسینی عصر دیروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان اظهار داشت: جوانان برای ایجاد شغل دنبال بنگاه‌های خصوصی و غیردولتی بروند، زیرا کرمان اعتبارات خوبی در این زمینه دارد. وی عنوان کرد: اگر مشکل جوانان در بحث اشتغال برطرف شود به‌دنبال آن مسائل فرهنگی و ازدواج جوانان […]

خبرگزاری فارس: جوانان کرمانی برای ایجاد شغل دنبال بنگاه‌های خصوصی بروند

به گزارش انارما به نقل از فارس،علیرضا رزم‌حسینی عصر دیروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان اظهار داشت: جوانان برای ایجاد شغل دنبال بنگاه‌های خصوصی و غیردولتی بروند، زیرا کرمان اعتبارات خوبی در این زمینه دارد.

وی عنوان کرد: اگر مشکل جوانان در بحث اشتغال برطرف شود به‌دنبال آن مسائل فرهنگی و ازدواج جوانان هم رفع می‌شود.

استاندار کرمان تاکید کرد: علاوه بر وام‌های خوداشتغالی تا سقف ۵۰ میلیون تومان، شرکت‌های دانش‌بنیان و برگزاری دوره‌های آموزش کارآفرینی رایگان در سطح استان کرمان وجود دارد.

رزم‌حسینی بیان داشت: این جوانان هستند که باید همت لازم در اشتغالزایی و کار کردن را داشته باشند، زیرا ما نمی‌توانیم آمپول همت و کار کردن را به آنها تزریق کنیم.

وی گفت: جوانان زیرپوشش کمیته امداد توانسته‌اند حدود ۵ هزار شغل برای خود ایجاد کنند، جوانان ما فرصت و سرمایه عظیم اجتماع هستند.

استاندار کرمان بیان داشت: نقش تاثیرگذار جوامع توسعه‌گرا را نیز جوانان ایفا می‌کنند و ما با توجه به مشکلات پیش‌ رو باید ساماندهی امور جوانان را مطرح کنیم.

رزم‌حسینی افزود: طرح و قانون زیاد است، اما اصل مهم اجرا و عملی شدن آن قانون است، گره مشکلات امروز ما نیز مانند دوران دفاع مقدس باید به دست جوانان باز شود و دولتمردان باید شرایط حضور جوانان در جامعه را فراهم کنند.

استاندار کرمان از مدیرکل ورزش و جوانان کرمان خواست در حوزه جوانان عمل‌گرا پیش رود.

رزم‌حسینی تهیه و تدوین مثلث توسعه فرهنگی را از وظایف شورای فرهنگ عمومی استان کرمان عنوان کرد و ادامه داد: باید ببینیم پس از یک سال چرا هنوز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نتوانسته آن را جمع کند و به مدیرکل ورزش و جوانان گزارش دهد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: نقش پر رنگ جوانان در مثلث توسعه ورزش دیده شده و به‌زودی طرح آن تکمیل و اجرای آن آغاز می‌شود که برای اجرایی شدن طرح‌ها نیاز به اعتبارات لازم از سوی وزرات ورزش و جوانان داریم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی