جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما به نقل از بابک آنلاین؛ صبح امروز سرهنگ ابراهیم رنگین رئیس ستاد معراج شهدای مرکز از شناسایی هویت چند شهید تازه تفحص شده خبر داد و گفت: پیکر مطهر ۷ شهید تازه تفحص شده از طریق پلاک هویت، کارت شناسایی و آزمایش DNA شناسایی شد. دو نفر از این شهدای شناسایی شهدا […]

شهید

به گزارش انارما به نقل از بابک آنلاین؛ صبح امروز سرهنگ ابراهیم رنگین رئیس ستاد معراج شهدای مرکز از شناسایی هویت چند شهید تازه تفحص شده خبر داد و گفت: پیکر مطهر ۷ شهید تازه تفحص شده از طریق پلاک هویت، کارت شناسایی و آزمایش DNA شناسایی شد.

دو نفر از این شهدای شناسایی شهدا از استان کرمان می باشند که یکی از آنها شهید رضا طهماسبی اهل شهربابک است.

شهید رضا طهماسبی فرزند حسین متولد۱۳۴۳ از  شهرستان شهربابکی باشد که از لشکر ۴۱ ثارالله به دفاع از میهن اسلامی اعزام شد. وی در سال ۱۳۶۲ و در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

به گفته سرهنگ ابراهیم رنگین رئیس ستاد معراج شهدای مرکز  پیکر تمامی این شهدا با انتقال به زادگاهشان تا روز اربعین تشییع و تدفین خواهند شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی