پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | Thursday 23 May 2024

دادستان عمومی و انقلاب انار با اشاره به اثرات مخرب ماهواره بر مقوله فرهنگ گفت: مردم این شهرستان در اقدامی خودجوش دیش های ماهواره های خود را تحویل مقامات انتظامی و قضائی دادند. به گزارش انارما،مرتضی رعیتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جنگ نرم گفت: یکی از راه هایی که دشمنان از […]

IMG_5273 - Copy
دادستان عمومی و انقلاب انار با اشاره به اثرات مخرب ماهواره بر مقوله فرهنگ گفت: مردم این شهرستان در اقدامی خودجوش دیش های ماهواره های خود را تحویل مقامات انتظامی و قضائی دادند.

به گزارش انارما،مرتضی رعیتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جنگ نرم گفت: یکی از راه هایی که دشمنان از آن برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند تهاجم فرهنگی است.

وی ماهواره ها را از جمله ابزارهای تهاجم فرهنگی دانست و اذعان داشت: دشمنان با راه اندازی شبکه های ضد اسلام که تعداد زیادی از آنها فارسی زبان نیز هستند قصد دارند بنیان خانواده ها را سست کرده و فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگی ایرانی اسلامی ما کنند.

رعیتی بر لزوم هوشیاری خانواده ها در این خصوص تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی و آگاه سازی خوبی در سطح این شهرستان صورت گرفت تعداد زیادی از مردم انار دیش های ماهواره ها را به مسئولین قضایی و انتظامی تحویل دادند.

وی از کشف و ضبط هزار و ۶۵۸ قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: باید به گونه ای عمل کنیم که مردم به صورت داوطلبانه و با آگاهی از ماهواره ها دوری کنند.

رعیتی با اشاره به اینکه تولید برنامه های ماهواره ای هدفمند است، افزود: دشمنان به دنبال ترویج بی بند و باری، فساد اخلاقی و تضعیف بنیان خانواده در ایران اسلامی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب انار به راه اندازی شبکه  دیجیتال طی سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: ما باید با برنامه ریزی صحیح راه نفوذ فرهنگی دشمنان را ببندیم و دغدغه های رهبری در خصوص مسئله فرهنگ را برطرف کنیم.

*مهر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی