جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، بعد از اینکه موضوع بودن آب در بنزین های پمپ بنزین مهدیزاده انار مطرح شد انارما برای شفاف سازی در این خصوص با مهدیزاده مسئول این پمپ بنزین تماس گرفت که وی به شدت این موضوع را تکذیب کرد و گفت اصلا چنین خبری  صحت ندارد . انارما برای پیگیری بیشتر در […]

پمپ بنزین مهدیزاده انار

به گزارش انارما، بعد از اینکه موضوع بودن آب در بنزین های پمپ بنزین مهدیزاده انار مطرح شد انارما برای شفاف سازی در این خصوص با مهدیزاده مسئول این پمپ بنزین تماس گرفت که وی به شدت این موضوع را تکذیب کرد و گفت اصلا چنین خبری  صحت ندارد .

انارما برای پیگیری بیشتر در این زمینه با هوشنگ ابولی یکی از مسئولین ارشد فرمانداری انار مصاحبه کرد که ابولی در این زمینه با رد ادعای مهدیزاده مبنی بر عدم صحت چنین خبری گفت: خبر مربوط به بودن آب در بنزین پمپ بنزین مهدیزاده انار صحت دارد اما این اتفاق عمدی نبوده و اینکه شخصی در پمپ بنزین انار  به عمد اینچنین کاری را کرده صحت ندارد.

وی در خصوص جزئیات این خبر  گفت: چندروز پیش یکی از همشهریان به فرمانداری انار تماس مراجعه میکند  و با اعلام اینکه ماشینش بعد از استفاده از سوخت این جایگاه دچار مشکل شده مدعی میشود که آب در بنزین های این جایگاه سوخت رسانی بوده است ، پس از طرح این موضوع و از طرفی گلایه ی مشابه یکی دیگر از همشهریان در این خصوص ، فرمانداری انار به سرعت موضوع را پیگیری میکند و دسته آخر پس از آزمایشاتی که بر روی نمونه بنزین جایگاه انجام شد مشخص میشود که بنزین دارای مقادیری از آب بوده و این آب در اثر سهل انگاری کارگران شرکت نفت رفسنجان که سوخت رسان این جایگاه بوده اند بوجود آمده است و ربطی به مسئولین جایگاه در انار  ندارد.

ابولی تصریح کرد: آبی که برای شست و شوی لوله های سوخت رسان در شرکت نفت رفسنجان استفاده میشده در انتهای یکی از مخازن تهنشین میشود و این سوخت به جایگان مهدیزاده انار انتقال می یابد و پس از سوخت گیری چند وسیله نقلیه و بروز مشکل در قسمت سوخت رسانی وسیله نقلیه صحت این موضوع مشخص میشود.

ابولی در پایان گفت:خوشبختانهآب از انتهای مخزن بنزین جایگاه خارج شده  و کیفیت فعلی بنزین جایگاه سوخت رسانی مهدیزاده هیچ مشکلی ندارد و بنزین این جایگاه استاندارد می باشد.

دیدگاه کاربران

عشق حسین پنج‌شنبه 18 دسامبر 2014 - 10:43 ق.ظ

ابولی بچه ی محله پایین کارش درست

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی